Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ona1
Referent
Posty: 206
Rejestracja: 25 cze 2014, 8:59
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: ona1 »

po odebraniu przesyłki w systemie status kart zmienia się z "wysłane" na "oczekuje na odbiór"
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Rejestracja: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: naitsyrk85 »

Trzeba tych debili zawialić telefonami to może opłacą tą bramkę poza przetargiem
nika253
Praktykant
Posty: 5
Rejestracja: 05 kwie 2019, 14:05
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: nika253 »

ona1 pisze:po odebraniu przesyłki w systemie status kart zmienia się z "wysłane" na "oczekuje na odbiór"
Od kwietnia już się nie zmienia. Odebrałam przesyłkę, karty się wczytały ale status mają cały czas "wysłane" :x
sylwia58
Referent
Posty: 316
Rejestracja: 07 mar 2018, 15:27
Zajmuję się: świadczenia rodzinne
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: sylwia58 »

Ja dzisiaj odebrałam karty i normalnie komunikat się pojawił: oczekuje na odbiór.
nika253
Praktykant
Posty: 5
Rejestracja: 05 kwie 2019, 14:05
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: nika253 »

sylwia58 pisze:Ja dzisiaj odebrałam karty i normalnie komunikat się pojawił: oczekuje na odbiór.
Ja odbierałam karty w piątek i status mi się nie zmienił, pisałam do Ministerstwa ale nikt mi nic nie odpisał. Dzisiaj po przeczytaniu info na forum że system działa spróbowałam kolejny raz odebrać przesyłkę i zadziałało :D dzięki za info, że status się zmienia
dorota202
Starszy referent
Posty: 528
Rejestracja: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: dorota202 »

Ale protokołu odbioru kart nie można wydrukować bo pojawia się komunikat:
Błąd przetwarzania XML:nieprawidłowo sformowany.
Czy ktoś też tak ma i co z tym można zrobić. Jak Osoba ma potwierdzić że odebrała karty?? Czy można na zwykłym oświadczeniu??
Awatar użytkownika
ubu
Podinspektor
Posty: 1760
Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: ubu »

Jak zrobisz go na zasadzie podobnie jak było w programie to jak najbardziej
"To err is human, to forgive is divine"
dorota202
Starszy referent
Posty: 528
Rejestracja: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: dorota202 »

ubu-a Ty jak robisz?
Awatar użytkownika
ubu
Podinspektor
Posty: 1760
Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: ubu »

mi w programie nigdy potwierdzenia nie działały :shock: więc chyba nie miałem wyjścia, ale nie narzekam ;)
"To err is human, to forgive is divine"
Marta30
Praktykant
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2019, 8:00
Zajmuję się: KDR
Kontakt:

Re: Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

Post autor: Marta30 »

Witajcie, na początku kwietnia odebrałam przesyłkę z kartami, dość sprawnie idzie wydawanie ich mimo, że SMS nie działają. Jednak osoby, które je odebrały teraz zgłaszają, że karty nie działają, nie są aktywne. Czy to są te błędy krytyczne, które mamy zgłaszać? Jak jest u Was?
ODPOWIEDZ