ZUS RZA - Kadry

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 20 ]

Napisano: 01 lut 2022, 12:50

U mnie wszystkie dokumenty zrobione "po nowemu" mają status "brak błędu" wszystko zweryfikowane i pojawia się komunikat przy wysyłce coś tam o KEDU :?
screen w załączniku, czy Wy też tak macie?
Załączniki
ZUS komunikat błędu.png
kasiorra
Praktykant
Posty: 48
Od: 26 wrz 2016, 8:30
Zajmuję się:


Napisano: 01 lut 2022, 14:24

też tak mam, do tego dziś zniknęły mi osoby z rza, a jak je dopisałam to ja widzę je pojedynczo, a płatnik daje mi przy weryfikacji podwójnie i nie przechodzi , więc zobaczę jak jutro , ręce opadają..
mgops7
Podinspektor
Posty: 1579
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 02 lut 2022, 12:54

Mam dokładnie tak samo. Czy ktoś doszedł, co można zrobić?
Agaton713
Praktykant
Posty: 4
Od: 02 lut 2022, 12:50
Zajmuję się: Płatnik

Napisano: 02 lut 2022, 14:04

https://pomocnikplatnika.pl/viewtopic.php?id=661
takie coś znalazłam, ale nie umiem w ogóle tego zrobić , nie wiem, czy nie lepiej do pomocy technicznej..
mgops7
Podinspektor
Posty: 1579
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 02 lut 2022, 14:12

U mnie to pomogło:

Odp: Błąd podczas parsowania KEDU

należy wybrać w programie administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych.
Po tej czynności proszę sprawdzić wysyłkę.
Agaton713
Praktykant
Posty: 4
Od: 02 lut 2022, 12:50
Zajmuję się: Płatnik

Napisano: 02 lut 2022, 14:40

Agaton713 pisze:
02 lut 2022, 14:12
U mnie to pomogło:

Odp: Błąd podczas parsowania KEDU

należy wybrać w programie administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych.
Po tej czynności proszę sprawdzić wysyłkę.
dziękuję, udało się!!
mgops7
Podinspektor
Posty: 1579
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 03 lut 2022, 10:06

Korekta 11 i 12/2021 - błąd krytyczny. Tak jak u mgops7 dodałam jedną osobę, która w listopadzie i grudniu miała składkę zdrowotną a teraz została wyrejestrowana od listopada.
Nie widzę u siebie opcji w płatniku "administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych"
Ja mam tak: Administracja -> Ustawienia programu, Zmień dane użytkownika, Aktualizuj listy TSL, Aktualizuj komponenty programu - z dysku, Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.
Aisab48
Stażysta
Posty: 193
Od: 07 sie 2019, 12:57
Zajmuję się: npś

Napisano: 03 lut 2022, 13:11

Ja pod Ustawienia programu mam Ustawienia bazy danych (potem BAZA i Optymalizacja bazy danych)
Agaton713
Praktykant
Posty: 4
Od: 02 lut 2022, 12:50
Zajmuję się: Płatnik

Napisano: 04 lut 2022, 10:01

Aisab48 pisze:
03 lut 2022, 10:06
Korekta 11 i 12/2021 - błąd krytyczny. Tak jak u mgops7 dodałam jedną osobę, która w listopadzie i grudniu miała składkę zdrowotną a teraz została wyrejestrowana od listopada.
Nie widzę u siebie opcji w płatniku "administracja - ustawienia bazy danych - baza - optymalizuj bazę danych"
Ja mam tak: Administracja -> Ustawienia programu, Zmień dane użytkownika, Aktualizuj listy TSL, Aktualizuj komponenty programu - z dysku, Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika.
ja też u siebie nie mam tej opcji, ale informatyk mi to zrobił, bo on ma dostęp do bazy jako administrator
mgops7
Podinspektor
Posty: 1579
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 05 lut 2022, 14:09

Nasz informatyk niestety nie jest zbyt obeznany w płatniku :roll: Musiałam działać więc usunęłam zestawy za 11 i 12 2021 i stworzyłam nowe. Weryfikacja wyszła pomyślna więc od razu wysłałam :lol:
Aisab48
Stażysta
Posty: 193
Od: 07 sie 2019, 12:57
Zajmuję się: npś



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 20 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x