Ankieta do pracy magisterskiej - ogromna prośba - HYdE PaRK

Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 22 paź 2016, 19:02

Drogie Koleżanki, Drodzy Koledzy
Poza tym, że pracuję w Ośrodku Pomocy Społecznej, studiuję psychologię i piszę pracę magisterską na temat wypalenia zawodowego wśród pracowników pomocy społecznej.
Byłabym wdzięczna za pomoc w badaniach i za wypełnienie ankiety.
Wszystkim, którzy zechcą poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu - bardzo dziękuję! :)

link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... rm?c=0&w=1
Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, 14:31 przez heiland, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przyklejam Ci temat na 5 dni i przenoszę do HP
niezapominajka21
Stażysta
Od: 18 sie 2016, 9:35
Zajmuję się: świadczenia rodzinne

Napisano: 25 paź 2016, 11:49

Kolejna praca o wypaleniu zawodowym pracowników pomocy społecznej, dlaczego znowu pracowników pomocy społecznej? a nie dla odmiany pracowników kolejnictwa np. Maszyniści, zawiadowcy, zwrotniczy. Pani będzie psychologiem, wie pani jak trudno im sobie poradzić z samobójstwami na torach, wie pani - że tarcą rozum, leczą się po ośrodkach specjalistycznych ponieważ sa totalnie wypaleni pracą zawodową, obarczeni trudnymi sytuacjami kryzysowymi- dramatycznymi? Oni i ich rodziny. O tym się nie mówi i tutaj by zaglądnąć. A wsparcie specjalistyczne, a przeciwdziałanie? Przyczyny, konsekwencje, czynniki itd. Nie sceduję tego problemu na panią, ale też wiem,że kolejnym takim samym badaniem, opisanym już problemem, zdefiniowanym tematem nie wnosi pani nic nowego do nauki. Przepraszam za szczerość.
ps. Ankiety bym nie zatwierdziła.
[Anioł.]

Napisano: 25 paź 2016, 12:14

bo pani pracuje w pomocy społecznej a nie na kolei. Ma dostęp do materiału badawczego.
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 25 paź 2016, 12:33