błąd urzędnika
-
- Stażysta
- Posty: 64
- Rejestracja: 19 lut 2020, 14:52
- Zajmuję się: św, kdr
- Kontakt:
błąd urzędnika
zamówiłam karty, nie popatrzyłam na drugie imię dziecka w danych PESEL bo Pani wskazała mi błędne i wyszło przy wydawaniu, zamówiłam drugi raz tylko czy ja nie powinnam przyjąć drugi wniosek na to dziecko z prawidłowymi danymi, bo jak wykaże w dokumentach że zamówiłam drugi raz?
-
- Stażysta
- Posty: 86
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 11:11
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: błąd urzędnika
Należy anulować kartę z błędnym imieniem z powodu błędu wnioskodawcy (rodzic błędnie wpisał drugie imię na wniosku) a następnie wybierz "popraw dane karty i zamów ponownie" - tam wpiszesz prawidłowe dane i ponownie zamówisz kartę. Wniosek przyjmujemy tylko, gdy na nowo od początku kogoś wprowadzamy. Nie wiem w jakiej formie dokonałaś ponownego zamówienia? Jako nowy wniosek? Czy jako popraw dane?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Referent
- Posty: 420
- Rejestracja: 15 maja 2019, 10:25
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: błąd urzędnika
drugi wniosek moim zdaniem niepotrzebny (choć na upartego mogłoby być jako "zmiana danych na karcie" ale po co
), ewentualne pismo-oświadczenie od Pani mogłoby być i to dorzucić do tamtego wniosku.

Oprócz błąd urzędnika - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
pieniądze od wniosku
Duplikat a zmiana miejsca zamieszkania
jaki max czas na odbiór karty
KDR - zgon trojki dzieci
nowy mąż :)
Błędne unieważnienie KDR
KDR dla dorosłych członków rodziny
Wniosek elektroniczny
karta niewyprodukowana
DUPLIKAT KARTY
kdr w przypadku śmierci
mObywatel
Decyzja odmowna - Karta Dużej Rodziny
Karta dla małżonka
Błąd na karcie
Duplikat, krok po kroku