DM - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 10 lut 2014, 23:56

Witam
Czy w dokumentach przechoujecie zbiorcze wydruki listy wypłat, czy dla każdego zarządcy oddzielne?
~K


Napisano: 11 lut 2014, 9:48

Tak. U mnie co rusz czegoś potrzeba a ponieważ komputery mają skłonność do awarii wolę mieć na papierze.
~MZ

Napisano: 11 lut 2014, 19:54

Tzn., że muszą być to wiem, ale chodzi mi o to, czy dla wszystkich zarządców, którzy mają maksymalnie kilka osób trzymacie w aktach jeden zbiorczy wydruk, czy tyle kartek ilu zarządców?
~K

Napisano: 11 lut 2014, 22:19

ja mam ułożone w ujęciu miesięcznym, np. wszystkie listy do zarządców i do rąk za m-c styczeń 2014 r. w jednym segregatorze,
łatwiej oddać do archiwum, ponadto mamy około 150 zarządców, więc trudno byłoby mi układać wg zarządców

~gorzatka

Napisano: 12 lut 2014, 15:17

ja nie mam aż tylu zarządców ok 20 , mam listy dla każdego zarządcy oddzielnie oraz zestawienie zbiorowe
~KK

Napisano: 12 lut 2014, 15:36

Ja mam ponad 100 zarządców i listy wypłat drukuję w trzech egzemplarzach. Dla finansów, dla zarządców i jedna kopia zostaje u nas. Wpinam to w teczuszkę/skoroszyt. Co miesiąc dochodzi kolejna teczuszka:) Każdy zarządca oczywiście oddzielnie wydrukowany, opieczątkowany i podpisany.
~Fantomas



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x