Dostawa sprzętu KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 16 z 23    [ Posty: 229 ]

Napisano: 24 wrz 2015, 8:56

mi też nie, zdjęcie wysłałam we wtorek
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:


Napisano: 24 wrz 2015, 10:31

ja wydrukowałam potwierdzenie, że wysłałam, dopięłam do pisma z CAS do teczki i tyle
sylwia001
Praktykant
Posty: 49
Od: 06 lut 2015, 13:51
Zajmuję się:

Napisano: 24 wrz 2015, 12:37

Iks pisze:To jest jakaś wada matrycy chyba.
To jest wada współpracy komputera z matrycą. Matryca wyświetla obraz prawidłowo, jeśli zrobić to, co było wcześniej przeze mnie cytowane.
mądra Jola

Napisano: 24 wrz 2015, 13:27

gdzie jest to sprwozdanie?? w cas w aplikacji KDR go nie mam, mam tylko ostanie sprawozdanie potwierdzające odbiór sprzętu. pomoże ktoś?
kdrkdr

Napisano: 24 wrz 2015, 13:58

u mnie to jest informacja w CAS w skrzynce odbiorczej a nie jako sprawozdanie
Wiola79

Napisano: 24 wrz 2015, 20:14

Też wysłałem zdjęcie i bez odpowiedzi.\jednak nie sądzę by komukolwiek z nas odpowiadali.
Ubezpieczaliście już sprzęt lub logowaliście się na stronie samsunga \//?
malczik

Napisano: 25 wrz 2015, 8:18

u mnie nie ma takiej informacji na skrzynce, są inne różne, ale o kdr nie mam nic. czy ma ktoś taka sytuację?
kdrkdr

Napisano: 25 wrz 2015, 8:21

Nie jeszcze nie ubezpieczałam, mamy dopiero to zrobić w grudniu jak pytałam. A co do logowania na stronie samsunga to słyszałam, że powinniśmy dopiero to zrobić po otrzymaniu umowy.
zozole

Napisano: 25 wrz 2015, 8:57

Ten komputer to jakieś badziewie, gdy chciałam zrobić zdjęcie to musiałam go ruszyć i za każdym razem wychodzi kabel zasilający. Chol era jest to denerwujące przy włączonym kompie, bo się rozłącza. Działa na zasadzie "patrz na mnie i nie ruszaj mnie"
~gosiab

Napisano: 25 wrz 2015, 11:33

~gosiab pisze:Ten komputer to jakieś badziewie, gdy chciałam zrobić zdjęcie to musiałam go ruszyć i za każdym razem wychodzi kabel zasilający. Chol era jest to denerwujące przy włączonym kompie, bo się rozłącza. Działa na zasadzie "patrz na mnie i nie ruszaj mnie"

komputer jest dobrym sprzętem, nie rozumiem narzekań co poniektórych,
jeśli "za każdym razem wychodzi kabel zasilający" to nie wina tego sprzętu tylko osoby która nieumiejętnie podłączyła sprzęt,
chciałabym uzmysłowić, bo wygląda na to że ktoś tutaj nie jest świadomy ...

nie macie innych problemów?
aaddd



  
Strona 16 z 23    [ Posty: 229 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem