Zacznij od zgrubnego planu, ogarnij, co chcesz zawrzeć w instrukcji kancelaryjnej. Nie musisz od razu wszystkiego wiedzieć, ale warto mieć jasny cel.
Pozdrawiam,
Poszukaj na internetach świeżej instrukcji z innego OPS. Poczytaj, porównaj do swojej starej, i może uda Ci się stworzyć coś dobrego.
Zagadaj z księgową, może da kasę na wynajęcie firmy która napisze wam instrukcję.
Dobrej instrukcji nie zrobi osoba która nie wie o co w tym chodzi, a żeby to dziadostwo ogarnąć potrzeba kilka lat
Jeśli napiszesz, i nawet zrobisz coś źle, to i tak nie ma się co martwić, bo wysyłasz to do archiwum do akceptacji. Jeśli będą błędy to Ci je wskażą.
Życzę powodzenia.
Bardzo Wam dziękuję za wsparcie i porady no cóż ahoj przygodo, na pewno będziemy musieli wprowadzić ezd do instrukcji i e-doręczenia w październiku. Poczytam tak jak piszecie aktualne instrukcje opsów z internetu i przyrównam sobie do naszej, może rozjaśni mi to na co zwrócić uwagę.