kdr - błąd w imieniu. Proszę o poradę jak postąpić?

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 07 kwie 2019, 13:27

Mam pytanie. Odebrałam przesyłkę z kartami. Na 259 przysłanych kart w jednej zauważyłam literówkę w imieniu. Brak liertki e w imieniu Aleksandra. Reszta danych jest prawidłowa i pozostałe karty w tej rodzinie też są prawidłowe. Zadzwoniłam do wnioskodawcy i poinformowałam że anuluję tą jedną kartę i zamówię ponownie. Wnioskodawca jednak podkreśla że taka literówka mu nie przeszkadza i że on chce odebrać taką kartę. Nie wiem co zrobić, czy kierować się na korzyść interesanta czy stanowczo podpisać oświadczenie że anulujemy kartę i zamawiamy nową? Miał ktoś podobną sytuację?
NANCY
Praktykant
Posty: 4
Od: 16 sty 2019, 16:25
Zajmuję się: św


Napisano: 08 kwie 2019, 7:57

nie ma problema z tego co widzę, no chyba że chcesz mieć? :lol:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1124
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 08 kwie 2019, 8:37

Czyli co Ubu można wydać? miałeś w realu taką sytuację? :?:
NANCY
Praktykant
Posty: 4
Od: 16 sty 2019, 16:25
Zajmuję się: św

Napisano: 08 kwie 2019, 9:08

tak nie zauważyłem i wydałem ale mniejsze literówki e-ę, ale petentowi ostatecznie to nie przeszkadzało i też nie chciał wymieniać, albo np. drugie imie zamiast pierwszego przy dziecku, jak klientowi to nie przeszkadzało, to przy przedłużeniu np. się poprawi ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1124
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny