Mam pytanie. Odebrałam przesyłkę z kartami. Na 259 przysłanych kart w jednej zauważyłam literówkę w imieniu. Brak liertki e w imieniu Aleksandra. Reszta danych jest prawidłowa i pozostałe karty w tej rodzinie też są prawidłowe. Zadzwoniłam do wnioskodawcy i poinformowałam że anuluję tą jedną kartę i zamówię ponownie. Wnioskodawca jednak podkreśla że taka literówka mu nie przeszkadza i że on chce odebrać taką kartę. Nie wiem co zrobić, czy kierować się na korzyść interesanta czy stanowczo podpisać oświadczenie że anulujemy kartę i zamawiamy nową? Miał ktoś podobną sytuację?
tak nie zauważyłem i wydałem ale mniejsze literówki e-ę, ale petentowi ostatecznie to nie przeszkadzało i też nie chciał wymieniać, albo np. drugie imie zamiast pierwszego przy dziecku, jak klientowi to nie przeszkadzało, to przy przedłużeniu np. się poprawi