Bardzo proszę o pomoc. Mam bardzo trudnego klienta, setki wniosków skarg, odwolań miesięcznie. jestem bliska obłędu. Obecnie ww. wysyła smsy do dostawcy obiadów wyzywając go od skur..... etc. Agencja cateringowa żąda ode mnie interwencji, a to syzyfowa praca. Musze mu napisać pismo i wezwać go do zaprzestania (daremne to, bo i tak będzie ). Ktoś, coś?
Zgadzam się z odpowiedzią 12 groszy. Tak było u nas gdy klient obrażał notorycznie osobę świadczącą usługi opiekuńcze. Najpierw pismo z informacją o konsekwencjach jeśli nie zaprzestanie takiego zachowania, następnie decyzja na podstawie art.11 i zabranie usług. Odwołanie utrzymane w mocy przez SKO. Jest jeszcze sprawa karna już w Sądzie za wulgaryzmy do pracowników socjalnych. Mam nadzieje że korzystna dla nas. Brak naszej zgody na chamstwo. Dlatego nie ma co się zastanawiać. Sami musimy się szanować, żeby inni też nas szanowali.
Jest jeszcze sprawa karna już w Sądzie za wulgaryzmy do pracowników socjalnych. Mam nadzieje że korzystna dla nas.
Pewnie, że sprawy w Sądzie są korzystne dla nas - nasz "główny awanturnik" odsiedział w areszcie aż 15 dni, inni tylko za karę zamiatali ulice... Ale teraz już mniej nas wyzywają
Mów co chcesz, ale uważam, że nie należy przyzwalać na żadną formę agresji ze strony klientów. U nas to podziałało, Pan omiją nasz OPS szerokim łukiem i nie korzysta z pomocy. I mamy święty spokój.
Mów co chcesz, ale uważam, że nie należy przyzwalać na żadną formę agresji ze strony klientów. U nas to podziałało, Pan omiją nasz OPS szerokim łukiem i nie korzysta z pomocy. I mamy święty spokój.
Ale ja wcale nie mówię, że my na to pozwalamy Reagujemy i przypominamy, że w warunkach recydywy kara będzie wyższa, jak sprawa trafi ponownie do Sądu