"kombinowane" zaświadczenie z zakładu pracy - Dodatki mieszkaniowe

Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 21 sie 2015, 14:12

W DM pracuję od niedawna dlatego proszę o podpowiedź. Jeśli moim zdaniem zaświadczenie z miejsca pracy wnioskodawcy jest złe "kombinowane" i chcę zweryfikować podany dochód, poprzez wysłanie do zakładu pracy wniosku o udostępnienie danych osobowych, w którym to zakład pracy ma napisać ile osoba zarobiła to na jakie art. mogę się powołać? z góry dziękuję za pomoc :-)
mmk

Napisano: 24 sie 2015, 7:50

Zakład pracy ci takich informacji nie udzieli. Inna sprawa, w jakim sensie uważasz, że zaświadczenie jest lewe. Bo jak tylko kwoty są nie logiczne (np. bardzo duże koszty uzyskania w stosunku do dochodu brutto) to daj sobie spokój. Są wszystkie wymagana ustawą składniki, ktoś się pod tym podpisał, dłużnik podpisał deklaracje dochodu, to robisz. Ewentualnie możesz u klienta przeprowadzić wywiad, i stwierdzić rażącą dysproporcje.
Nie ma co się spinać, nikt cię za to nie pochwali, nie doceni a już na pewno nie zapłaci.
MZv2

Napisano: 24 sie 2015, 12:04

To jest najsmutniejsza odpowiedź jaką czytałem bo jest taka brzydko prawdziwa :/ Ale ja wyleczyłem jednego kombinatora z takiej lewizny. Zadzwoniłem do zakładu pracy i panią, która podpisała się na zaświadczeniu poinformowałem, że zgłosimy do prokuratury podejrzenie popełnienia przestępstwa. Ogólnie wynikło to z jej chamowatego zachowania bo ja chciałem tylko potwierdzić kwoty z zaświadczenia, ale mnie podk...iła. Była wręcz bezczelna i prześmiewcza ale rurka jej zmiękła jak usłyszała o zgłoszeniu, zadzwoniła za godzinę, że "jest jednak błąd" a petent za 2 był z prawidłowym zaświadczeniem. I nagle dochód prawie o 100% większy :/ Oczywiście medalu nie dostałem ;)
Gość
Stażysta
Od: 11 kwie 2014, 11:23
Zajmuję się:

Napisano: 28 sie 2015, 12:24