kp jak awansować z młodszego wychowawcy

Wybrane tematy:
socjoterapia Opieka prawna nad małoletnią wychowanką w ciąży Zwolnienie dziecka z placówki opiekuńczo- wychowawczej urlopowanie wszystkich wychowanków z placówki... Alimenty ponowne umieszczenie w POW odpłatność za pobyt pensjonariusza w ZOL
~darek

kp jak awansować z młodszego wychowawcy

Post autor: ~darek »

Witam wszystkich forumowiczów, jestem tutaj nowy, a mam wiele pytań. Zacznę od bardzo mnie męczącego. Ponad 5 lat pracuję jako młodszy wychowawca, dyr milczy jak zaklęta w sprawie przejścia na wychowawcę a ja nie chce poruszać z nią tematu bo zaraz przekabaci mnie na złą stronę mocy gdyż nie lubi robić swoim podopiecznym \" dobrze\"( chyba że tym co przynoszą ciasteczko do gabinety i lubią plotki) jak mam się zabrać do tego tematu, żeby w jasny sposób przedstawić moje prawa wobec pracodawcy
~Damian

Re: kp jak awansować z młodszego wychowawcy

Post autor: ~Damian »

Wniosek na piśmie, a zapewne otrzymasz odpowiedź
~mariusz

Post autor: ~mariusz »

po prostu dyrektor musi Cie lubic... bo innaczej to i wniosek ci nie pomoże. Na KN dyr mógł cie nienawidzić, a awans, stopień, podwyżkę i tak dostałeś.
I to był system, starałeś sie, to miałeś. A rekrut wybierający zawód wiedział co wybiera.

jak nie masz ujęte w regulaminach zakładu procedur awansu (samorza) to nie masz ich w prawie. Uznaniówka
~Damian

Dyrektor ocenia, a czy jest awans zależy od budżetu.
~kapek

Post autor: ~kapek »

Moim zdaniem powinieneś spróbować jednak z tymi ciastkami. Przynieś ciasteczka i poplotkuj trochę może to będzie najszybsza i najmniej bolesna droga do awansu
~Damian

Kapek dlaczego każdego mierzysz swoją miarą, może tak ty byś to załatwiał.
u mnie oceniam obiektywnie, mam do tego prawo a i obowiązek. lecz zwracam również uwagę na budżet który jest nieodzownym elementem funkcjonowania placówki i skoro awans wiąże się również z uposażeniem, które łatwo przeliczyć to ciastka i plotki w żaden sposób nie pomogą.