nocki - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 26 sty 2013, 17:36

poniewaz jestem kierowca to znam tylko takie sposoby wychowywania dzieci,porządek musi byc!!!!
~kierowca

Napisano: 26 sty 2013, 17:52

pedagog na pobudce?????po południu, kiedy są dzieci to tak.na pobudce są wychowawcy!
~Beata T.

Napisano: 28 sty 2013, 11:09

No właśnie o to mi chodziło. U nas jak kierowca przywalił jednemu za pocięcie fotela w busie to mamy spokój do tej pory. gdyby wszystko odbyło się zgodnie z metodyką to chłopak byłby już w MOS albo MOW i jego demoralizacja by się pogłębiała. Czasem gdy zawodzą metody pedagogiczne trzeba uruchomić kierowcę albo palacza a nie od razu sąd i wysyłać dzieciaka do innego ośrodka skąd na pewno nie wróci lepszy. U nas kierowca jest zatrudniony z klucza partyjnego więc i tak mu nic nie grozi a przynajmniej nie dochodzi już do tylu zniszczeń mienia.
~Nikt

Napisano: 28 sty 2013, 12:08

u nas nocki do 8 są na nich wychowawcy lub dyr. (w sporadycznych przypadkach) czasem jest pracownik socjalny, ale po pobudce wraca do swoich obowiązków wtedy na 8 przychodzi wychowawca do 16. tak się u nas robi tylko i wyłącznie po to by każdy wypracował swoje godziny tym bardziej ze mamy 2 wych. na urlopach dla poratowania.no i częściej w grupie teraz pracuje pedagog. na zastępstwo nie dostaliśmy pieniędzy , możemy dostać dopiero na wakacje jak zaczną się urlopy.
~Fasola

Napisano: 28 sty 2013, 13:24