Odwołanie do SKO - zas. celowy - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 30 sie 2017, 18:43

Jestem nowa w zawodzie i po raz pierwszy mi się klient odwołał od decyzji - chce podwyższenia celowego. Nasz ośrodek wystosował do niego pismo, że nie widzi podstaw do podwyższenia i przekazał akta do SKO. 1. Czy odpowiedź ośrodka wskazuje na to, że wykonałam swoją pracę bez zarzutu? 2. Czy SKO może odesłać akta do ponownego rozpatrzenia, skoro ośrodek już napisał, że nie widzi podstaw do zmiany decyzji? Proszę o wypowiedzi.
Mirabelka
Referent
Od: 19 cze 2017, 16:34
Zajmuję się: PS

Napisano: 30 sie 2017, 19:28

Generalnie odwołanie od wysokości celówki to najmniejszy kaliber z możliwych odwołań. Wszystko zależy od uzasadnienia jakie było w decyzji, w zasadzie jeżeli nie było błędów formalnych to nie ma powodów aby SKO wzięło stronę klienta. Pomoc celowa zawsze udzielana jest na miarę możliwości ośrodka i jeżeli w decyzji jest taka informacja to załatwia sprawę :D
wiejskigopsiak
Awatar użytkownika
Stażysta
Od: 14 sie 2017, 11:45
Zajmuję się: kiedyś w pomocy teraz w szkoleniach

Napisano: 02 wrz 2017, 10:10

Jestem nowa w zawodzie i nieprzyjemna to dla mnie sytuacja, bo kierowniczka wezwała mnie do siebie. Mimo że osrodek wystosował odpowiedź na odwołanie, że "nie widzi podstaw do podwyższenia celówki", to kierowniczka nacisnęła mnie, bym lepiej się dogadywała z klientami i lepiej wyczuwała, co komu potrzeba, bo ona nie chce tu żadnych odwołań...Nie wiem o co jej chodzi. Przecież klient ma prawo się odwołać, a skoro ośrodek nie widzi podstaw, to znaczy że mnie przyznaje rację, a jednak miała swoje wąty co do mnie.
Mirabelka
Referent
Od: 19 cze 2017, 16:34
Zajmuję się: PS

Napisano: 11 wrz 2017, 22:01

Teraz tak naprawdę to wszytsko w rękach SKO pytanie czy uchylą decyzję bo brak formalnych braków czy też utrzymają w mocy wszystko zależy od uzasadnienia i przestrzegania KPA
BASIA gops
Praktykant
Od: 21 lip 2017, 14:22
Zajmuję się: ŚR/FA/ŚW