Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 14 z 31    [ Posty: 304 ]

Napisano: 09 lut 2016, 10:04

ZMIANA NAZWISKA U DZIECKA

jak mam wprowadzić zmianę nazwiska u dziecka? ktoś już to robił?
mam to zrobić tak samo jak wprowadza się przedłużenie czy jest jakiś inny sposób w tym magicznym systemie?
kolop


Napisano: 09 lut 2016, 10:19

jeszcze na starym systemie anulowałam taka kartę modyfikowałam i zamawiałam nową, ale teraz w sprawozdaniu wykazuje mi tą kartę jako anulowana - pomyłka z winy urzędnika, więc teraz sama nie wiem jak mamy robić takie zmiany sytuacji.
annakoj

Napisano: 09 lut 2016, 10:35

wprowadziłam wniosek jako wniosek dla członka rodziny który wcześniej był posiadaczem, i w miejscu gdzie wybiera się rodzaj wniosku poniżej wpisuje się powód wydania karty, i są dwie opcje, przedłużenie ważności karty, albo zmiana danych na karcie
więc w moim przypadku zmiana danych na karcie
info na przyszłość dla zainteresowanych
kolop

Napisano: 10 lut 2016, 8:59

do kolop: wprowadzam wniosek i wybrałam przyznanie nowej karty dla członka rodziny który był już jej posiadaczem ale nie widzę tam, gdzie można byłoby wybrać zmianę danych czy to będzie dopiero po zapisaniu wniosku,
a starą kartę w końcu anulować czy unieważnić??
pres

Napisano: 10 lut 2016, 9:29

musisz wniosek zapisać, zatwierdzić i później jest przejście do obsługi wniosku, tam też musisz zapisać, zatwierdzić, wybrać rodzinę do której przypisujesz tego członka rodziny, i gdzieś na tym etapie powinien system sam się upomnieć o wpisanie tych danych, kolumny do uzupełnienia będą podświetlone na czerwono, nie pamiętam dokładnie w którym momencie to będzie, też jeszcze ciągle uczę się tego programu, ale razem z tym wybierasz termin ważności karty, prawdopodobnie jest to na etapie "do rozpatrzenia"

a co robię z kartą, jeżeli jest to przedłużenie ważności karty to nic, bo stara karta już jest nie ważna i nie ma sensu jej unieważniać czy anulować

jeśli jest to zmiana danych na karcie to kartę chyba anuluję, a później fizycznie unieważnię przez obcięcie jednego rogu karty,

bo jeżeli dałabym unieważnienie karty w systemie to wg tego co jest napisane w tej instrukcji obsługi modułu kart na stronie 73 opisane jest unieważnienie karty gdzie trzeba podać powód unieważnienia i wg tego co tam jest wpisane są podane dwa powody do wyboru, mianowicie:
"unieważnienie z powodu stwierdzenia utraty prawa do posiadania karty, do wypełnienia są dodatkowe pola: powód utraty prawa do karty, okoliczności wydania decyzji, uzasadnienie decyzji"
albo
"unieważnienie z powodu stwierdzenia naruszenia przepisów prawa, do wypełnienia są dodatkowe pola: okoliczności wydania decyzji, uzasadnienie decyzji"

Zatem żadne z tych dwóch nie pasuje do zmiany danych na karcie w moim odczuciu, więc przy zmianie danych na karcie anulowałabym kartę w systemie
kolop

Napisano: 10 lut 2016, 9:33

Czy ktoś z was ma sytuację, że w jego systemie figurują karty które utraciły datę ważności jeszcze w 2014r?? Mam do osób które tak mają pytanko;)
nati44

Napisano: 10 lut 2016, 10:48

do kolop:> gdzie znajde instrukcje, którą podałeś wyżej?
toto

Napisano: 10 lut 2016, 11:05

toto pisze:do kolop:> gdzie znajde instrukcje, którą podałeś wyżej?
instrukcja była wysyłana przed wprowadzeniem nowego systemu, w grudniu bodajże, u mnie umieścili to w cas-ie, była też tam instrukcja jak się pierwszy raz logować w nowym systemie, i inne jeszcze, do administratora, do portalu klienta, był cały plik dokumentów odnośnie tego
kolop

Napisano: 10 lut 2016, 12:18

dziekuje kolop znalazlam:> i udalo mi sie tez zamowic ponownie karty :>
toto

Napisano: 11 lut 2016, 10:27

do konlop, jeśli dobrą instrukcję czytam to jest o unieważnieniu
SL_POWOD_UNIEWAZNIENIA_KARTY
Słownik powodów unieważnienia karty. Możliwe wartości to:  Stwierdzenie utraty prawa do posiadania Karty  Stwierdzenie przyznania Karty z naruszeniem przepisów ustawy  Konieczność przyznania nowej Karty  Konieczność wydania duplikatu Karty
a do anulowania
SL_POWOD_ANULOWANIA
Słownik powodów anulowania karty. Możliwe powody, to:  Rezygnacja z Karty  Błędne wpisanie danych na Karcie  Zgon posiadacza Karty
nie wiem właśnie jak to działa w systemie ale skoro podają tak w instrukcji tylko szkoda że po kliknięciu do unieważnienia czy do anulowania nie widać co można wybrać...
a z przypisaniem do tej danej rodziny to wraz mi nic nie krzyczy zeby to uzupełnić tylko mi pokazało ostrzeżenie później , że znalazło daną osobe pod numerem rodziny, znalazło wnioskodawcę pod numerem rodziny ale tam gdzie jest Rodzina do której przypisane zostaną osoby- jest brak rodziny w systemie .... może ktoś wie jak to zmienić ??
pres



  
Strona 14 z 31    [ Posty: 304 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x