Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 16 z 31    [ Posty: 304 ]

Napisano: 17 lut 2016, 13:51

karty z nowego systemu dotarły.... smsy do ludzi wysłały się ale... bo musi być ale karty wydawane są w MOPS zaś w smsie podało, że do odbioru są w Urzędzie Miejskim.... oczywiści opiernicz od ludzi ja dostałam... a jak :(
i jeszcze nie wiem co robić jak kart nie odbiera wnioskodawca tylko np. drugi rodzic na potwierdzeniu obioru od razu jest wpisany wnioskodawca... co tu robić, jak żyć :P :)
k a


Napisano: 17 lut 2016, 15:27

po co wpisywać nr tel. i wysyłać smsy, przecież czasem trzeba po 3 razy dzwonić żeby ktoś odebrał karty, a co tam dopiero sms :P . No może tam w pwpw też nie lubią nowego systemu i w ramach protestu nie przesyłają kart ? :lol:
ubu

Napisano: 18 lut 2016, 9:04

k a pisze:karty z nowego systemu dotarły.... smsy do ludzi wysłały się ale... bo musi być ale karty wydawane są w MOPS zaś w smsie podało, że do odbioru są w Urzędzie Miejskim.... oczywiści opiernicz od ludzi ja dostałam... a jak :(
i jeszcze nie wiem co robić jak kart nie odbiera wnioskodawca tylko np. drugi rodzic na potwierdzeniu obioru od razu jest wpisany wnioskodawca... co tu robić, jak żyć :P :)
potwierdzenie odbioru możesz edytować w każdej chwili ;)
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...

Napisano: 19 lut 2016, 9:44

k a pisze:karty z nowego systemu dotarły.... smsy do ludzi wysłały się ale... bo musi być ale karty wydawane są w MOPS zaś w smsie podało...)
Czy masz na myśli że karty przyszły te karty zamówione jeszcze w 2015 roku, które przyszły i zostały odebrane w nowym? Bo ja czekam i nic nie przychodzi 8-)
taaa

Napisano: 19 lut 2016, 13:01

dotarły kart zamówione w tym roku
k a

Napisano: 23 lut 2016, 9:12

to dotarły tylko do niektórych :cry:
ubu

Napisano: 25 lut 2016, 16:44

Widzę, że nie tylko ja przechodzę frustrację:) Proszę państwa ja mam całą listę zarzutów do systemu SI KDR ale jak się dzwoni pod (42) 230 29 49, to oczywiście informacja jest taka, że to ja nie rozumiem i trzeba poczytać, bo system robi wszystko sam:)U mnie jest gorzej chodzi o wnioski z tzw. MIGRACJI czyli z ubiegłego roku. Mimo, że karty zostały wydane w starym systemie to w nowym mam je w zakładce WNIOSKI DO OBSŁUŻENIA czyli rozpatrzenia a tam.... status sprawy "rozpatrzone", masło maślane. Skoro do rozpatrzenia to czemu w statusie wyświetla się rozpatrzone? Pani z infolinii kazała "pozakańczać". Ale jak, gdzie, czemu to nie wiem. Mam wnioski z migracji dla których był status w starym systemie "karty w produkcji" i dziś mamy luty a kart nie mam. Nowy system nie pokazuje, czy karta z wniosku migracji była w produkcji, czy jest nadal i nie wiem, czy mam wznowić obsługę i zamówić karty? Pani z infolinii przekazała sprawę specjalistom informatykom ale do pwpw, chodzi o produkcję kart, podglądu nie ma i nie wie, czy to wina pwpw czy ich SI KDR. Sugestia była, że to ja w starym systemie nie zamówiłam kart do produkcji. NIe wspomnę, że mieszkańcy skargi piszą. Jest pięknie:)
Ale podzielam uwagi. Może je wspólnie spiszemy? U mnie:
1. Tabulator nie kieruje na kolejne tylko gdzieś niżej, jak wpisuję adresy.
2. w starym systemie była przydatna funkcja :kopiuj adres aplikanta, tu jej nie ma.
3. nie zawsze szuka adresu po 1 literze, opóźnia się lub nie wyszukuje szczególnie dwuczłonowych ulic.
4. znikają mi członkowie rodziny:) i pokazuje błędy.
5. nie wiem gdzie jestem, chodzi o grafikę nie podkreśla wyraźnie jakie pole wypełniam.
6. nie oblicza ważności kart.
7. ilość statusów sprawy jest imponująca i zupełnie niepotrzebna.
8. jeśli system sam nie zrobi mi sprawozdania do CAS na potrzeby rozliczenia z wojewodą to nie widzę potrzeby prowadzenia nadmiernej internetyzacji tego badziewia.
9. wpisanie wniosku w starym systemie zajmowało góra 15 minut dziś 40 min.
10. ilość sprawdzeń i kliknięć aby zamówić ludziom karty powoduje, że aby dojść do finału status kart w produkcji graniczy z cudem.
Czy ktoś skanuje wnioski i dołącza je w systemie do sprawy? lub jakieś inne dokumenty?
AGA1

Napisano: 25 lut 2016, 18:21

Zgadzam sie prawie ze wszystkim musisz swoje spostrzeżenia napisać do departamentu informatyki
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 26 lut 2016, 15:19

Popatrzcie kochani jak nasza siostra Aga się z niedoskonałościami systemu sama zmaga, gdy utrudnienie po utrudnieniu i błąd po błędzie po twarzy jej smaga. Ona biedna jedna nawet nie może spożyć owoców swej pracy z zeszłego roku w postaci czystego konta, sumienia i zapłaty w kwocie 13,40 zł. :ugeek:
ubu

Napisano: 29 lut 2016, 12:08

A czy w przypadku odmowy trzeba rejestrować wniosek do systemu? jeśli tak to jak to wygląda?
karolaa25



  
Strona 16 z 31    [ Posty: 304 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x