Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 15 z 31    [ Posty: 304 ]

Napisano: 11 lut 2016, 10:47

dodzwoniłam się do Centrum Obsługi - w sprawie zmiany danych w karcie, nie trzeba anulować ani też unieważniać danej karty system po wprowadzeniu wniosku o zmianę danych, sam zrobi to z automatu :)
pres


Napisano: 11 lut 2016, 11:02

Dostałam taką wiadomość od Help desk:

Zgodnie z oczekiwaniem MRPIPS, w wyniku poprawki, na środowisku produkcyjnym dla nowo wprowadzonych wniosków, na wszystkich ekranach, na których prezentujemy dane karty (włącznie z ekranem zamówień) – będziemy prezentować je z dużych liter.
Basza

Napisano: 11 lut 2016, 16:21

Mam pytanko!
Skończyła się ważność karty u jednego z członków rodziny, tj.: dziecka przed 18 r.ż. (źle była wprowadzona data ważności karty, bo zamiast do 18 lat, to została wpisana data ważności orzeczenia o niepełnosprawności). Teraz matka ponownie złożyła wniosek, w którym wpisała tylko to dziecko,któremu wyszła karta.
No i teraz:
wprowadzam wniosek- wpisuje wnioskodawcę, po czym to jedno dziecko. Zatwierdzam, wchodzę we wnioski do obsłużenia i wtedy zaznaczam -wniosek dla członka rodziny, który wcześniej był posiadaczem i u dzieciaka zaznaczam nowy termin ważności karty?????
Błaga pomocy, nie chcę namieszać w programie, to jest mój pierwszy wniosek.wrrrrr

Z góry dziękuje za pomoc
Lena2020
Praktykant
Posty: 3
Od: 11 lut 2016, 16:19
Zajmuję się:

Napisano: 11 lut 2016, 16:25

do press: wskaż rodzinę jest w prawym górnym rogu, zakładka nazwya się rodzina, a potem masz do wyboru, wskaz rodzinę, albo wybierz rodzinę
kolop

Napisano: 12 lut 2016, 13:05

Trzeba przyznać że jest też rzecz nie możliwa do zrobienia w poprzednim programie. TZN. łatwość poprawienia błędu dokonanego przez urzędnika, i to nawet takie błędy jak np. zamiana Peseli rodziców. Wystarczy anulować karty w zarządzaniu kartami, edytować dane, po czym zamówić ponownie karty :o 8-)
ubu

Napisano: 12 lut 2016, 14:08

Ej błagam pomóżcie.
Chodzi o przedłużenie daty ważności karty. Wprowadziłam wniosek + dziecko któremu skończyła się ważność karty. Utknęłam na wnioski do obsłużenia... zaznaczam którą kartę chce, (wcześniej zapisuje)ale nie mogę zatwierdzić, mimo że jest wprowadzony wynik rozpatrzenia, nie wiem co robię źle. W komunikacie nieprawidłowości/ostrzeżenia jest tylko że był już taki wnioskodawca i znaleziono osobę o takim pesel.

Ratujce bo osobę którą obsługuje jest bardzo roszczeniowa.
Lena2020
Praktykant
Posty: 3
Od: 11 lut 2016, 16:19
Zajmuję się:

Napisano: 12 lut 2016, 14:41

kochana siostro rozczarowanie twą osobą jest i tak nieporównywalnie mniejsze niż nasze wcześniejsze rozczarowanie programem :lol: Zapewne nie zatwierdziłaś wniosku na początku, można darować sobie generalnie przycisk zapisz, a ważne żeby naciskać zatwierdź, nawróć się do wniosku i upewnij co do zatwierdzenia, potem powinno coś ruszyć :? :D
ubu

Napisano: 12 lut 2016, 15:47

"bo zwykłe Ku...wa!! tu nie wystarczy" aaaa!!!!!!!
musiałam to wyrzucić z siebie. :cry: nie mam siły już ...... do SI KDR
pozdrawiam
JJL

Napisano: 16 lut 2016, 11:52

czy ktoś już otrzymał zamówione w nowym programie karty? Czy ktoś ma pojęcie kiedy to nastąpi? :lol:
ubu

Napisano: 16 lut 2016, 12:24

ubu pisze:czy ktoś już otrzymał zamówione w nowym programie karty? Czy ktoś ma pojęcie kiedy to nastąpi? :lol:

Ja czekam od 15 stycznia a widze że inni też nie dostają może te zamówienia do nich nie spłynęły? Smsy nie działały więc to też może nie działa?
Chris



  
Strona 15 z 31    [ Posty: 304 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x