Pobicie pracownicy socjalnej - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 5 z 6    [ Posty: 57 ]

Napisano: 26 kwie 2015, 15:28

Asysta wymaga wydatków. Co z ośrodkami w którym jest mało pracowników i każdy ma po 100 środowisk?
Ares


Napisano: 26 kwie 2015, 15:41

Można stworzyć listę potencjalnie niebezpiecznych środowisk i z miejscową policją ustalić harmonogram wejść.... Rozwiązań jest sporo i nie sądzę by to sparaliżowało policję... Więcej jednak mają asysty dla komorników, kuratorów itp. Koszt wliczony w ich pracę.
socjalp

Napisano: 26 kwie 2015, 15:56

Socjalni będa czekać na policję a policja na socjalnych.
Co jeśli policjant zechce pójść z toba na wywiad dopiero o 14.00?
Będziesz musiała czekać i by nie tracić czasu wcześniej załatwić inne wywiady tudzież dyrekcję (jeśli jesteś w oddalonym od niej punkcie terenowym).
Wymagana reorganizacja pracy. Może być bałagan.

A co jeśli policjant zostanie wezwany na jakąś interwencję w momencie w którym będzie na wywiadzie z socjalnym? Zostawi socjalnego z trudnym klientem i pobiegnie robić swoje?
Co z transportem? Radiowóz czy prywatne auto socjalnego?
Ares

Napisano: 26 kwie 2015, 17:27

Oj widać że dawno nie pracujesz w zawodzie. Jeżdżę czasami z policjantami w ramach nk i nie demonizuj skali oraz trudności. Trudno to może być się przyzwyczaić co niektórym że pracownikiem na wywiadzie można pomiatać i go lżyć.
socjalp

Napisano: 26 kwie 2015, 17:29

Oczywiście miało być nie można pomiatać ...
socjalp

Napisano: 27 kwie 2015, 13:44

W temacie ale trochę inaczej.
Czy w którymś ośrodku jest opracowana procedura postępowania w sytuacjach zagrożenia pracowników socjalnych.
Polecono nam coś takiego opracować, potrzebowalibyśmy jakiś przykładów.
dales58
Praktykant
Posty: 2
Od: 19 mar 2015, 8:59
Zajmuję się:

Napisano: 27 kwie 2015, 14:51

mam opracowane takową procedurę .. - sprawę z Makowa jak też pismo MPiPS z grudnia potraktowałam poważnie, ale z całą powagą podeszłam przede wszystkim do zadbania o bezpieczeństwo pracowników.
Emilka.

Napisano: 27 kwie 2015, 19:26

Zagrożenia bywają rozmaite, niektóre z nich mogą dotyczyć kontaktów z osobami, którym udzielana jest pomoc.

Zarządzenie ws. procedury postępowania w sytuacjach zagrożenia ze strony klientów MOPS
https://mops.boleslawiec.ibip.pl/public/ ... ?id=214198
Andrzej

Napisano: 27 kwie 2015, 19:41

Jeszcze trochę a winą za niewłaściwe zachowanie klienta obwinią pracownika ( ŹLE WYKONAŁ POSTANOWIENIA INSTRUKCJI)
zzzz

Napisano: 28 kwie 2015, 7:06

Emilka, bardzo proszę [email protected]
dales58
Praktykant
Posty: 2
Od: 19 mar 2015, 8:59
Zajmuję się:



  
Strona 5 z 6    [ Posty: 57 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x