Mąż nie widzi na swoim telefonie karty żony? A sprawdzała Pani w zakładce "Zarządzanie kartami" listę uprawnionych do karty żony? Czy karta żony jest aktywna? Czy na liście uprawnionych jest mąż i nie pojawia się przy nim informacja, że "Uprawnienie usunięte"? Może Pani spróbować zaktualizować dane aktywnej karty żony jeżeli coś się nie zgadza. Nie potrzeba do tego składać nowego wniosku. Poniżej instrukcja.
Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na podany numer telefonu.
Dziekuje za odopowiedz. Moze ja od poczatku powiem jak to wyglądało. Przyszedl pan zlozyc wniosek na 5 KDR elektr + trad. Dodam, że Pan plus 3 dzieci byli przypisani do jego emaila. Jedno dziecko najmlodsze bylo przypisane do jego nr tel gdyz jest malutkie.Po wprowadzeniu wniosku okazalo sie ze u zona widzi wszystkie karty i swoja( czyli poprawnie) natomiast Pan nie dostal zadnego melia. Okazalo sie ze jest bledny adres email. Wiec po probie zaktualizowania dancyh u dzieci jak i u Pana (zmienilam adres) dalej nic sie nie dzieje. Wiec anulowałam karty pana + 3 dzieci. Poprawiłam dane. Wszystko zadziałało poprawnie i pan widzi kdr dzieci swoja procz tego ze Pan nie widzi kart zony.....
Niepotrzebnie anulowała Pani karty. Numer telefonu, mail i listę uprawnionych można zmodyfikować dla aktywnej karty. Proszę przeczytać sobie te dwa wątki.