Napisano: 03 paź 2018, 10:00
Mąż nie widzi na swoim telefonie karty żony? A sprawdzała Pani w zakładce "Zarządzanie kartami" listę uprawnionych do karty żony? Czy karta żony jest aktywna? Czy na liście uprawnionych jest mąż i nie pojawia się przy nim informacja, że "Uprawnienie usunięte"? Może Pani spróbować zaktualizować dane aktywnej karty żony jeżeli coś się nie zgadza. Nie potrzeba do tego składać nowego wniosku. Poniżej instrukcja.
Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na podany numer telefonu.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl