Wizualizacja KDR -zmiana nr telefonu - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 27 wrz 2018, 15:01

Witam wszystkich
Ma dziś dwa pytania z nadzieją na odpowiedź :)
1.Czy żeby zaktualizować numery telefonów, na których mają być wyświetlane KDR klient wypełnia ponownie cały wniosek z załącznikami ZKDR04 czy może tylko sam załączniki? A może tylko mnie informuje, a ja wpisuje nowe dane w system?
2. Rodzinie zostały przyznane KDR przed 2018-01-01. Czy jeśli pełnoletnie uczące się dziecko składa wniosek o przedłużenie karty tradycyjnej i jednocześnie wnioskuje o kartę elektroniczną, to nie ma wątpliwości że przyznaję te karty a klient nie ponosi opłaty. A co w przypadku, gdy za jakiś czas osoba wnioskująca wystąpi o przyznanie dodatkowej formy karty (elektr.) dla pozostałych członków rodziny. Czy wtedy pobieram opłatę?
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR


Napisano: 28 wrz 2018, 9:51

1. Czy żeby zaktualizować numery telefonów, na których mają być wyświetlane KDR klient wypełnia ponownie cały wniosek z załącznikami ZKDR04 czy może tylko sam załączniki? A może tylko mnie informuje, a ja wpisuje nowe dane w system?
Jeżeli zmianie ulega tylko: numer telefonu, adres mailowy lub lista uprawnionych nie należy składać nowego wniosku. W zakładce "Zarządzanie kartami" należy wybrać "Aktualizuj dane teleadresowe" i wprowadzić tam nowy numer. Jeżeli chce mieć Pani mieć jakieś formalne potwierdzenie tej zmiany, proszę dać wnioskodawcy sam załącznik ZKDR-4 i dołączyć go w zakładce "Dokumenty" do obsługi tej poprzedniej sprawy, na podstawie której wydano kartę.
2. Rodzinie zostały przyznane KDR przed 2018-01-01. Czy jeśli pełnoletnie uczące się dziecko składa wniosek o przedłużenie karty tradycyjnej i jednocześnie wnioskuje o kartę elektroniczną, to nie ma wątpliwości że przyznaję te karty a klient nie ponosi opłaty. A co w przypadku, gdy za jakiś czas osoba wnioskująca wystąpi o przyznanie dodatkowej formy karty (elektr.) dla pozostałych członków rodziny. Czy wtedy pobieram opłatę?
Moim zdaniem inni członkowie rodziny nie ponoszą opłaty. Jeżeli jakaś konkretna osoba wnioskuje teraz o kartę tradycyjną, a za miesiąc elektroniczną to opłatę ponosi. Nie wydaje mi się jednak żeby miało to wpływ na innych członków rodziny.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 28 wrz 2018, 10:29

Dziękuję bardzo
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR

Napisano: 12 lip 2021, 13:36

Jak teraz powinna wyglądać sprawa z wizualizacją, gdzie odgórnie każdy dostał kartę elektroniczną i budzą się, że jednak chcą widziec wszystkie karty? jak to formalnie załatwiać? czy może to załatwić w sposób elektronizny? czy za takei działanai jest jakas dotacja i dlaczego jej nie ma :)
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x