Kiedy klient wnioskuje o tradycyjną i elektroniczną kartę dużej dla nowego członka rodziny to my w systemie powinniśmy wprowadzać wniosek dwa razy? Jako kartę dla nowego członka rodziny i dodatkową kartę (koszt 2.74 i 1,34)? Ale jednocześnie za tę drugą kartę klient powinien płacić? Czy tylko raz wprowadzać wniosek?
Absolutnie nie powinno wprowadzać się takich wniosków dwa razy. Proszę wprowadzić jeden wniosek i jako pozycję wniosku wybrać "Nowy członek rodziny", a przy formie karty zaznaczyć zarówno tradycyjna i elektroniczna. Osoba nie ponosi wtedy żadnych dodatkowych opłat.
Jeżeli wprowadzić Pani wniosek osobno, najpierw przyzna kartę tradycyjną, a potem elektroniczną to system podpowie, że osoba powinna zapłacić 9.40zł za to, że nie złożyła wniosku o obie formy karty jednocześnie. Można wtedy oczywiście opłaty nie pobrać, ale nie jest to dobra praktyka.