UWAGI DLA SYGNITY - Świadczenia rodzinne

  
Strona 66 z 87    [ Posty: 869 ]

Napisano: 19 sty 2016, 12:20

SYGNITY pisze:Na dzień dzisiejszy tak ma być. Ale po pierwszym sygnale od Was w tej sprawie jakoś tydzień temu, posłaliśmy jeszcze raz prośbę do Ministerstwa o potwierdzenie tego, powołując się na wątpliwości Użytkowników. Jeszcze nie dostaliśmy odpowiedzi.

jutro mamy wypłaty, czy wypłacić te około 30 zł rozpoczęcia roku 2016/2017 za listopad 2015???
czy może się wstrzymac dopoki nie ma tej odpowiedzi?
Gość


Napisano: 19 sty 2016, 12:22

Gość pisze: jutro mamy wypłaty, czy wypłacić te około 30 zł rozpoczęcia roku 2016/2017 za listopad 2015???
czy może się wstrzymac dopoki nie ma tej odpowiedzi?
Trudno mi się wypowiedzieć na temat kiedy dostaniemy odpowiedź.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2016, 12:28

SYGNITY pisze:Tak jak pisałem wczoraj, ponieważ wcześniej nie mieliśmy takich oczekiwań ze strony Użytkowników. Proszę o zgłoszenie z taką propozycją zmiany.
Gdzie mogę to zgłosić
juko
Praktykant
Posty: 7
Od: 11 sty 2016, 13:42
Zajmuję się:

Napisano: 19 sty 2016, 12:30

Oczywiście na serwis - namiary na portal lub e-mail są podane na głównym oknie SR.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2016, 13:25

Witam. Panie Tomku wprowadziłem wniosek na ŚRodzicielskie, zakwalifikowałem. Dostałem komunikat, że przekazano wniosek do utworzenia decyzji. Chcąc automatycznie (tradycyjnie) utworzyć decyzję pojawił się komunikat "X Błąd przy otwieraniu zbiorów danych". W czym może być problem? Wersja programu G-1.03-2-0.6. Proszę o odpowiedź
tomektomek

Napisano: 19 sty 2016, 13:35

Nie spotkałem się z czymś takim, proszę o zgłoszenie na serwis.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2016, 15:07

Wysłano. Czekam za odpowiedzią. Rozwiązanie prześlę na forum
tomektomek

Napisano: 19 sty 2016, 15:43

Jak na razie weryfikacja w Empatii działa za X próbą (US i ZUS). W związku z tym czy autorzy programu mogliby go zmienić w ten sposób, żeby w przypadku błędu empatii okno na którym jest przycisk weryfikuj nie znikało i można było od razu podejmować kolejną próbę połączenia? Przy każdym błędzie trzeba od nowa tworzyć zapytanie do Empatii
emp

Napisano: 19 sty 2016, 15:49

Nawet jeśli tak zrobimy, to będzie to tylko półśrodek, bo od tego nie naprawi się Empatia. Myślę że nie ma wielkiego sensu, żebyśmy w sytuacji kiedy mamy na głowie program rodzina 500+ do opracowania w oprogramowaniu SR, równocześnie robili takie zmiany, które i tak nie naprawią przyczyny błędów, która leży poza oprogramowaniem SR.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 19 sty 2016, 16:46

w temacie dotyczącym emp@tii
Może zamiast pisać tutaj, każdy wyśle maila do MPiPS ? może to coś pomoże
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska



  
Strona 66 z 87    [ Posty: 869 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x