Błędna data ważności karty - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 06 wrz 2018, 12:57

Zamówiłem dwa przedłużenia ważności karty
jedną do 2019 r.
i druga powinna być do 2020, ale pomyliłem się i wpisałem do 2019.

Teraz pytanie. Jak to poprawić? Czy już na etapie odbierania przesyłki powinienem wybrać jakąś opcje ? Czy odebrac jako poprawne, a potem ją anulować czy jak najprosciej to zrobic?

;(
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


Napisano: 06 wrz 2018, 13:04

Ok znalazłem jak to zrobić:
https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207257837
https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207259922

Tylko pytanie, co wybrać przy tej karcie na etapie odbioru przesyłki?
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 06 wrz 2018, 13:20

Istnieje dwie możliwości. Przy odbiorze można wybrać po prawej stronie zamiast "Karta poprawna" to "Błędne dane na karcie z winy obsługującego". Innym rozwiązaniem jest poprawne odebranie karty i anulowanie jej z powodu błędu urzędnika w zakładce "Zarządzanie kartami". Z punktu widzenia sprawozdawczości oba rozwiązania są równorzędne.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 06 wrz 2018, 13:24

Dzięki Herka.
Okej, to wykorzystam tą pierwszą opcję, bo już na tym etapie widzę, że pomyliłem się :/ A naprawdę co najmniej 2 razy sprawdzam zawsze czy wszystko dobrze zamawiam, trudno mój błąd :/
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 06 wrz 2018, 13:35

a co powinienem fizycznie zrobić z taką błędnie zamówioną kartą? Uciąć róg czy włożyć do teczki z wnioskiem czy jak? bo chyba w przypadku unieważniania trzeba było ucinać, a w przypadku "anulowania"?
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 06 wrz 2018, 14:09

Z tego co mi wiadomo to również ucina się róg, ale pewności nie mam.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 10 wrz 2018, 9:37

Witam, mam ten sam problem - błędna data ważności karty.
Kwestia anulowania karty i ponownego zamówienia jest dla mnie jasna, tylko co z kosztami takiego postępowania. Jak to liczyć? Pozdrawiam :)
katsol
Praktykant
Posty: 1
Od: 07 wrz 2018, 14:48
Zajmuję się: SW/SR/FA

Napisano: 13 wrz 2018, 11:27

Chyba żadne koszty - pamiętam, że miałem coś podobnego w roku 2016 i nic nie było. System też nic nie naliczał. Będzie tylko wykazane to jako błąd urzędnika/wnioskodawcy w sprawozdaniu
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x