aktywność karty dużej rodziny - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 22 lut 2019, 14:09

Czy mieliście kiedyś przypadek że po wydaniu karty klient wam zgłaszał że jest nieaktywna?
agnes@
Referent
Posty: 204
Od: 14 wrz 2018, 10:57
Zajmuję się: pracownik socjalny


Napisano: 22 lut 2019, 14:16

Tak, Pani mówiła że na Orlenie jej nie zaakceptowali a parę dni temu kartę odebrała. Po kontakcie z Helpdesk KDR zostałem poinformowany że jest to umowa pomiędzy MRPIPS a Orlenem i aktualizują dane raz na 2 tygodnie w związku z tym Orlen może nie mieć aktualnych danych jeśli karta została wydana kilka dni temu. Oczywiście jeśli status karty tradycyjnej jest "wydana" i wszystko w systemie jest ok, trzeba czekać.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 22 lut 2019, 14:24

Dzięki za odpowiedź, klientka właśnie miała problem na ORLENIE
agnes@
Referent
Posty: 204
Od: 14 wrz 2018, 10:57
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 22 lut 2019, 14:29

super i znów się człowiek czegoś dowiedział :D
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 22 lut 2019, 14:42

To jeszcze mamy odpowiadać za obsługę kart w "terenie"? Mnie też klienci zasypują pytaniami odnośnie zniżek, kwestii używania ich przez innych członków rodziny itp. Najlepiej jakbym od razu te zniżki na wszystko przyznawała. Uważam jednak, że to już nie leży w moje gestii.
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR

Napisano: 22 lut 2019, 15:43

może nie wpisujemy i nie robimy wszystkiego tak jak powinno podręcznikowo być, może nie mamy na wiele spraw związanych całościowo z tematem KDR wpływu, ale na klienta akuratnie mamy wpływ, wiec uważam, że według naszych możliwości trzeba o tym lub o tamtym petenta doinformować, tak aby był zadowolony ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 22 lut 2019, 16:09

Nie o to mi chodziło. Obsługa z mojej strony jest kompleksowa, na miarę moich urzędniczych możliwości. Nie zdarzyło mi się, żeby ktoś narzekał. Jednak uważam, obciążanie nas, siedzących za biurkami, kwestią używania KDR w praktyce to juz za wiele. Przecież nie mam wiedzy, który partner programu oferuje znizki 10% a który 50%, oraz który będzie żądał okazania dokumentu w celu weryfikacji karty.
domi26
Stażysta
Posty: 141
Od: 02 sie 2018, 13:20
Zajmuję się: ŚW,ŚR,KDR

Napisano: 25 lut 2019, 9:59

oczywiście że nie mówię szczegółowo, informuję tylko ogólnie gdzie można znaleźć informacje o zniżkach, i jakie są najpupularniejsze ogólnie, stacje benzynowe, parki i muzea narodowe, duża siec kin w Polsce itp. no i te najbliższe jakie przyznaje np. dodatkowo gmina w moim przypadku, a co do obciążania, to tak jesteśmy obciążeni chyba nawet bardziej niż nam to się wydaje ;) :shock: :ugeek:
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x