jeżeli wnioskodawcami są osoby z domków jednorodzinnych i dodatek rozdzielany jest między wnioskodawcę, przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne- za wodę i ścieki, do czystego środowiska- za śmieci itd., to jeżeli wystąpi zaległość np. za wodę i ścieki, to czy przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne powinno informować o zaległości, a my moglibyśmy wszczynać postępowanie i ewentualnie zawieszać dodatek? Czy to chodzi tylko o wnioskodawcę, że to on sam powinien informować o zaległości?(szczerze, to nie wyobrażam sobie, żeby samemu na siebie bicza kręcić i informować w tym wypadku organ no ale...). Proszę Was o pomoc i szczególne przeanalizowanie art. 8 ust. 4 oraz art. 7 ust. 11 bo zastanawia mnie zwrot "należności za lokale mieszkalne"- czy to należy traktować literalnie? Czy można pod to podciągnąć również informacje o zaległościach w opłatach niezależnych?
Łączę serdeczne pozdrowienia
