Błąd przy zamówieniu kart
-
- Stażysta
- Posty: 132
- Rejestracja: 27 lip 2018, 7:31
- Zajmuję się: kdr
- Kontakt:
Błąd przy zamówieniu kart
Pani złożyła wniosek o Karty dla siebie i dzieci w formie elektronicznej i tradycyjnej... niestety przy jednym z dzieci nie zaznaczyłam tradycyjnej formy a tylko elektroniczna... Karty zostały przyznane ale nie zostało wysłane zamówienie do producenta, czy da się to edytować i jeśli tak to w jaki sposób?
- ubu
- Podinspektor
- Posty: 1760
- Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Błąd przy zamówieniu kart
każdy wniosek elektroniczny możemy na szczęście edytować, oczywiście nie wskazane jest to robienie samemu zgodnie z własnym uznaniem, ale jeżeli wnioskodawca złoży jakieś oświadczenie pisemne, albo uzupełni wydrukowany wniosek ręcznie, każdą zmianę potwierdzi podpisem (parafką) wtedy osobiście edytuję taki wniosek zgodnie z wolą wnioskodawcy tuż przed zatwierdzeniem 

"To err is human, to forgive is divine"
-
- Stażysta
- Posty: 132
- Rejestracja: 27 lip 2018, 7:31
- Zajmuję się: kdr
- Kontakt:
Re: Błąd przy zamówieniu kart
Wniosek był składany w wersji papierowej... po wpisaniu do systemu zamiast zaznaczyć przy dziecku obie formy karty zaznaczyłam tylko elektroniczną... przyznałam... pytanie jak wrócić do tego wniosku żeby móc jeszcze raz kliknąć że zamawiam obie karty...
-
- Starszy referent
- Posty: 680
- Rejestracja: 12 cze 2014, 9:41
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Błąd przy zamówieniu kart
jak już zrobiłaś przyznanie to nic nie możesz edytować. Hahahaaa - DRAMAT
Musisz jeszcze raz wprowadzić wniosek i zamówić drugą formę - karty tradycyjne. Opłaty nie będzie za tą drugą formę, bo wiadomo to z Twojego błędu. W sprawozdaniu za 2019 r. trzeba będzie to gdzieś opisać
Musisz jeszcze raz wprowadzić wniosek i zamówić drugą formę - karty tradycyjne. Opłaty nie będzie za tą drugą formę, bo wiadomo to z Twojego błędu. W sprawozdaniu za 2019 r. trzeba będzie to gdzieś opisać
- ubu
- Podinspektor
- Posty: 1760
- Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Błąd przy zamówieniu kart
potwierdzam, trzeba zrobić ponowny wniosek, jako uzupełnienie rodziny, żeby przynajmniej kosztów nie naliczać, ew. notatkę służbową dot. błędu urzędnika i pamiętać później aby w sprawozdaniu to wytłumaczyć 

"To err is human, to forgive is divine"
-
- Stażysta
- Posty: 132
- Rejestracja: 27 lip 2018, 7:31
- Zajmuję się: kdr
- Kontakt:
Re: Błąd przy zamówieniu kart
Ok. Dzięki chłopcy... Coś wymyślę, ale swoją drogą dziwne, że widząc błąd po przyznaniu Kart nie mogę wrócić do edycji wniosku 

-
- Starszy referent
- Posty: 680
- Rejestracja: 12 cze 2014, 9:41
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Błąd przy zamówieniu kart
no to jest właśnie kolejna ułomność systemu SI KDR...
Jeszcze nie zamówiłaś kart, a już nic nie możesz zrobić. Nie mamy prawa się pomylić
Jeszcze nie zamówiłaś kart, a już nic nie możesz zrobić. Nie mamy prawa się pomylić

- ubu
- Podinspektor
- Posty: 1760
- Rejestracja: 27 lip 2017, 11:31
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Oprócz Błąd przy zamówieniu kart - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
przedłużenie terminu i dodatkowa forma?
KDR przedłużenie karty
błąd w nazwisku na karcie
karta elektroniczna a zmiana miejsca zamieszkania
KDR dla niepełnosprawnych dzieci
dzieci zmarły a kdr
opłata za kartę czy bez opłaty
utracony link do mobilnej karty?
zły termin ważności karty, pomóżcie
Karty tylko dla rodziców a teraz same dzieci?
Brakujące oświadczenie
wniosek o nową formę i przedłużenie
karty elektroniczne i przedłużenie
Szkolenia online z obsługi SI KDR
brak wystarczających danych do automatycznego wyznaczenia terminu ważności
nie mogę wprowadzić wniosku dla członka rodziny który był już jej posiadaczem