Czy Grecja dobrze zrobiła? - HYdE PaRK

Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 06 lip 2015, 14:20

Nie znam się na unijnej księgowości i nie wiem komu wierzyć.
Jedni uważają że od greków powinniśmy się uczyć demokracji i że słusznie wypięli się na zachodnie banki.
Inni twierdzą że popełnili finansowo-rozwojowe samobójstwo.
Ares30

Napisano: 06 lip 2015, 15:10

A ja w ogóle nie rozumiem przeciwko czemu oni zaprotestowali. Że nie chcą oszczędzać, tylko dalej brać kasę na swoje potrzeby? Proszę bardzo. Tylko kto tę kasę da? Swoją drogą fajnie było - jewropejski bank zrobił przelew "pomocy" która poszła w całości na spłatę wcześniejszej "pomocy" a dług za obsługę urósł mimo, że nikt kasy nie widział. Tak jak u nas w kraju ludzie wpadali w dosłownie śmiertelne spirale z kredytami chwilówkami. Z nimi uczyniono to samo tylko, że na dużą skalę. Ogłosić niewypłacalność, wprowadzić drachmę - w tydzień i żyć z tego co się zarobi. Reszta sama się ułoży. Orban popędził cwaniaków, Islandia dała prezesom banków wyroki za zbankrutowanie kraju - wszyscy uciekli i sprawa ucichła. Jak wyjdzie na to, że Grecja stanie na nogi bez drachmy, to inni pójdą w jej ślady. Europie nie jest potrzebna wspólna waluta, tylko wspólny rynek. Biedny z bogatym razem do restauracji nie chodzą.
betonowy

Napisano: 06 lip 2015, 15:11

Jak wyjdzie na to, że Grecja stanie na nogi z drachmą,a bez euro, to inni pójdą w jej ślady. Europie nie jest potrzebna wspólna waluta, tylko wspólny rynek. Biedny z bogatym razem do restauracji nie chodzą.
betonowy

Napisano: 06 lip 2015, 15:33

Mądrze mówisz towarzyszu. Potrzebujemy takich w agencji.

Mnie to sie wydaje że UE w końcu się rozpie...i.
Wspólny rynek i patrzenie na łapy bankowcom ją uratuje.
Ares30

Napisano: 06 lip 2015, 17:01

Nie poważam tych ludzi. Za próżnictwo, za lenistwo....za chaos i próżność. Nie podoba mi się Grecja ani turystycznie ani kulturalnie ani nijak. Mdli mnie...więc nie będę kończyć. Zadufani prostacy.