instrukcja kancelaryjna - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]

Napisano: 25 lut 2010, 12:04

Jak w Waszych DPS-ach wygląda oznaczanie dokumentów np sprawy Mieszakńców jakie macie oznaczenie i wg jakiej instrukcji kancelaryjnej?
~baśka


Napisano: 25 lut 2010, 16:03

czy nikt nie potrafi mi odpowiedzieć?
~baśka

Napisano: 25 lut 2010, 16:19

czy nikt nie potrafi mi odpowiedzieć?
~baśka

Napisano: 25 lut 2010, 20:47

to zalezy jaka to jenostka. jzeli podlega pod powiat to nalzy stosowac przepisy usawy a jezeli podmiot inny to jak ustali kierownik
~iska

Napisano: 26 lut 2010, 11:33

jednostka należy pod powiat
~baśka

Napisano: 02 mar 2010, 15:21

Określają to przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 grudnia 1998 r. (Dz. U z 1998 r. nr 160, poz. 1074)
Proszę zwrócić uwagę na § 2 tego przepisu. Pozdrawiam
~Iska

Napisano: 03 mar 2010, 16:02

no właśnie to wynika z tego że nie musi być stosowana jeśli starosta tego nie zlecił ?
~baśka

Napisano: 11 mar 2010, 16:43

u nas sprawy mieszkancow zaczynaja sie od nr 41 np 411 przyjmowanie do DPS 412 Finanscowanie 4120 decyzje emerytalno-rentowe. Archiwum Pastwowe zatwierdzilo rzeczowy wykaz akt.
~gosc

Napisano: 11 mar 2010, 16:53

u nas w ops decyzje 8131
Kasia
~Kasia
VIP
Posty: 2001
Od: 29 mar 2007, 16:54
Zajmuję się:
Lokalizacja: Ryczywół, Polska

Napisano: 12 mar 2010, 10:40

ale mi chodzi o oznaczenie w DPS-ach
~baśka



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x