Ocena zasobów pomocy społecznej - nowy formularz

  
Strona 2 z 6    [ Posty: 54 ]

Moderator: heiland

Napisano: 26 mar 2019, 20:42

Nasz formularz oceny zasobów zawiera informacje ze został zasilony WAW i większość tabel jest ok. Ale nie wszystkie raporty są widoczne? Dlaczego? Przy raportach niektórych mam informację i możliwość podglądu a przy części pisze tylko brak raport i opcja zasil ponownie. Kiedy mogę czy muszę zasilić ponownie? Ktoś coś pomoże?
Klemens
Praktykant
Posty: 15
Od: 25 mar 2019, 20:53
Zajmuję się: PS. Śr.


Napisano: 27 mar 2019, 0:35

W naszym ośrodku pracujemy na heliosie. Jeśli wchodzimy na cas-a wyświetla nam się na czerwono brak waw. Czy system uzupełni automatycznie waw-a, czy może coś trzeba w cas pokombinować? Czy ktoś z Państwa ma też taki przypadek?
baskag
Praktykant
Posty: 24
Od: 16 lis 2016, 18:32
Zajmuję się: asystent rodziny

Napisano: 27 mar 2019, 9:46

U nas też taki problem wystąpił. Helios generuje i odsyła zestaw waw ale w CAS nic się nie zmienia (dalej podświetlony na czerwono).
Jakieś pomysły?
Alinka
Praktykant
Posty: 3
Od: 27 mar 2019, 9:43
Zajmuję się: PS

Napisano: 27 mar 2019, 10:06

W ZETO Koszalin (nOPIEKA) jeszcze śpią i na wszelki wypadek nie odbierają telefonów :(
panna migotka
Referent
Posty: 214
Od: 04 sty 2017, 12:55
Zajmuję się: Pomoc społeczna

Napisano: 27 mar 2019, 13:54

Witam,
korzystamy z Pomostu, dane do OZPS jeszcze się nie zasiliły. Czy jest jakiś termin do kiedy komórki się zasilą, czy sami musimy coś zrobić? Sprawdzałam czy są jakieś nowe zestawy WAW, ale wyskakuje mi błąd: Error Code 403: Błąd uwierzytelnienia. Nieprawidłowy certyfikat.Ktoś miał podobną sytuację?
pracownikzops
Praktykant
Posty: 3
Od: 27 mar 2019, 13:28
Zajmuję się: Pomoc społeczna

Napisano: 27 mar 2019, 14:00

Bo może w ogóle nie masz aktualnego certyfikatu do Empatii? Inne usługi Empatii np. weryfikacja w rejestrze PESEL albo ZUS działają czy też taki sam komunikat zwracają?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5701
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 27 mar 2019, 14:10

Czyli to może być przyczyną? Z tego co widzę w Pomoście nie ma dostępu do Empatii i Weryfikacji w rejestrze Pesel i Zus, pytałam pracowników nie korzystali z tego, wcześniejsze zestawy WAW dotyczące wywiadów środowiskowych jednak pobierały się automatycznie.
pracownikzops
Praktykant
Posty: 3
Od: 27 mar 2019, 13:28
Zajmuję się: Pomoc społeczna

Napisano: 27 mar 2019, 14:25

Prawdopodobnie wygasła ważność certyfikatu, trzeba odnowić. Jakby co to podeślę instrukcję jak to zrobić, proszę podać mail na PW.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5701
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 27 mar 2019, 14:49

ok, dzięki
pracownikzops
Praktykant
Posty: 3
Od: 27 mar 2019, 13:28
Zajmuję się: Pomoc społeczna

Napisano: 29 mar 2019, 15:45

Nowy formularz OZPS i nowe problemy. W formularzu pojawiają się raporty, w których dane są błędne. Dodatkowo wynika, że są zasilane z danych nie wprowadzanych do tabel. Co w tej sytuacji?
Alinka
Praktykant
Posty: 3
Od: 27 mar 2019, 9:43
Zajmuję się: PS


  
Strona 2 z 6    [ Posty: 54 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny