Spokój i zdrowy rozsadek może jedynie towarzyszyć Waszym emocją.Jestem jedną z wykluczonych opiekunów,jestem rolnikiem,jestem zawiedziona , za całokształt winę ponosi ustawodawca.Brak wywiadu przy ŚP , jest odzwierciedleniem niedoskonałymi ustawami.
Nie wiem dlaczego rolnik u nas w Polsce jest żle postrzegany :bo burak, bo z wiochy, ale czy naprawdę gorszy od innych, myślę, że nie. Rolnik sam zawsze musiał o siebie i swoją rodzinę zadbać, na pomoc państwa nie miał co liczyć, aż tu pojawiły się z unii dopłaty obszarowe i wszyscy tych pieniędzy zazdroszczą, chyba nawet uważają, że jak rolnik ma dziecko niepełnosprawne to pomoc państwa nie przysługuje, bo rolnik ma dopłaty. Uważam ,że to jest dyskryminacja ,przecież ten rolnik musi zapewnić taką samą opiekę osobie niepełnosprawnej , jak opiekun w mieście. Opiekun będący rolnikiem jest postawiony w trudnej sytuacji, z ubezpieczenia w KRUS sam się nie może wyrejestrować chyba, że sprzeda gospodarstwo lub je wydzierżawi, ale jak ma to zrobić kiedy w tym gospodarstwie pracuje współmałżonek i ma na utrzymaniu jeszcze troje dzieci. Pytam się, jaką pomoc otrzyma ta rodzina gdy sprzeda ziemię.Otrzyma świadczenie pielęgnacyjne z tytułu opieki nad chorym dzieckiem i z tego ma utrzymać się sześcioosobowa rodzina .Czy przyznając świadczenie opiekunowi w mieście wymaga się by współmałżonek pozbył się dochodów ?Obecnie sytuacja opiekunów będących rolnikami jest bardzo trudna bo jak nie zrobią to i tak obróci się wszystko przeciwko nim. Proszę nie oceniać rolników przez pryzmat dopłat , bo choroba dotyka ludzi tak na wsi jak i w mieście i opiekę należy zapewnić wszystkim potrzebującym a nie tylko wybiórczo.
\'Rolnik sam zawsze musiał o siebie i swoją rodzinę zadbać\'
No tak, bo adwokaci, lekarze, stolarze, dekarze, taksówkarze, nauczyciele, piekarze, sprzedawcy, policjanci, fryzjerzy i manikirzystki itd. itp. nie musieli sami o siebie i swoją rodzinę zadbać, bo robili to za ich ich sąsiedzi? Państwo? Ktokolwiek inny?