Poradnik asystenta cz. II - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 77 z 81    [ Posty: 801 ]

Napisano: 08 maja 2015, 13:28

kurator przydziela asystenta jakie cuda!!!! w żadnym wypadku! socjalny chyba się w głółwke walnął że się na to zgadza....

asystenta przydziela kierownik mgops na wniosek pr soc lub SĄD

kurator to sobie może ....hehe.. w terenie pojeździć :)
ciekawe co w wywiadzie napisze socjalny? a już wiem:
jestem socjalny pracownik, kurator kazał mi wprowadzić do rodziny asystenta to tak zrobię bo nie znam się na przepisach i boję się kuratora:)

jaaaa z kim Ty pracujesz?!!! szanuj się i trzymaj swoich racji, bo znasz przepisy a socjalny to chyba po lobotomii:) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
muffinek84

Napisano: 08 maja 2015, 13:46

kiedyś dostałam pismo od kuratora coś w stylu: "na mocy postanowienia sędziego proszę o przydzielenie ar", ps stwierdził "musisz". ja że nie, bo nie mam postanowienia. więc piszę do kuratora pismo, że proszę o kserokopię postanowienia ów sędziego.... a kurator wielce oburzony pierw dzwonił, a później odpisał, że było to postanowienie ustne (...!!!!)
socjalny przerażony, "bo kurator kazał". kurator =Bóg, wg socjalnych.
i focha strzelił, że kazałam jechać w teren, zrobić rozeznanie potrzeb....
bo ps i inni sądzili, że na pisemka będę jeździć po ludziach
upomnienie dostałam, że się wymądrzam, i że co to za różnica czy kurator, czy socjalny; i żebym dała już spokój z tym sądem....

ręce opadają!!!!

....
jaaaa

Napisano: 13 maja 2015, 9:05

Witam,
kochani asystenci czy moglibyście się podzielić fajnymi ćwiczeniami z zakresu motywacji do działania?
Asystentkkka

Napisano: 13 maja 2015, 9:31

do działania dla mnie. bo nie mam chęci już!
jaaaa

Napisano: 13 maja 2015, 9:49

po prostu po pracy wyluzuj i zajmij się sobą. te rodziny nas potrzebują ale my nie możemy zapominać o sobie. spójrz na ps oni się nie przejmują
Asystentkkka

Napisano: 13 maja 2015, 9:52