Pracownik socjalny w placówce opiekuńczo- wychowawczej - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 1 z 6    [ Posty: 55 ]

Napisano: 11 lut 2007, 22:56

Witam serdecznie! Chciałabym nawiązać kontakt z pracownikami socjalnymi zatrudnionymi w placowkach opiekuńczo- wychowawczych. Tak mało się mówi o pracy w tej instytucji na tym forum. Chciałabym wymienić uwagi, opinie, zasięgnąć porad. Proszę o adresy a napiszę. Dzięki
~Andzia

Napisano: 11 lut 2007, 23:00

ja rowniez jestem pracownikiem socjalnym w placówce opiekunczo-wychowawczej. jezeli chcesz wymienic sie pogladami, opiniami to podaj meila to bedziemy sie konsultowac
~ciekawska

Napisano: 22 kwie 2007, 21:30

Jestem pracownikiem socjalnym w placówce opiekuńczo- wychowawczej. Jestem krótko po szkole i nie mam doświadczenia . Mam problem z układaniem planów dla rodzin, chodzi mi o formę planu. I w ogóle wiele pytań. Proszę o pomoc

moj e-mail : [email protected]
~Asia

Napisano: 26 kwie 2007, 0:46

cHCIAŁABYM DOWIEDZIEĆ SIĘ CZY PO KIERUNKU NAUKI O RODZINIE W iNSTYTUCIE STUDIÓW NAD RODZINĄ MAM SZANSĘ NA PRACĘ W PLACÓWCE OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZEJ, I W JAKIM CHARAKTERZE.
~Studentki Instytutu Nauk o Rodz

Napisano: 29 kwie 2007, 22:55

ja również jestem pracownikiem socj. w placówce opiekuńczej od niedawna i mam problem z dokumentami.mam zrobić plan pracy i kompletnie nie wiem od czego zacząć.czy te wiadomości można zdobyć na forum czy trzeba szukać gdzie indziej.bardzo proszę o pomoc.
~Gabi

Napisano: 30 kwie 2007, 23:56

Czesc dziewczyny!! ja jestem pracownikiem socjalnym w placowce od ponad roku, mogę wam pomóc na tyle ile będę potrafiła, więc jak chcecie to piszcie.
~ciekawska

Napisano: 02 maja 2007, 18:40

Cześć Wszystkim. Jestem pracownikiem socjal kilka lat co wiem to mogę podpowiedzieć
~~waldi

Napisano: 06 maja 2007, 13:26

Prosze o pomoc bardzo bardzo . Prosze podajcie maila to napiszę.
Dziekuję
~Asia

Napisano: 07 maja 2007, 19:56

z jakich korzystacie wywiadów środowiskowych?