problem
problem
Witam, mam spory problem i pytanie czy komuś też się tak przytrafiło....zalogowałam się do nowego programu kdr robiłam wszystko zgodnie z insrukcją zmieniło mi stare hasło na nowe i próbowałam dodać użytkownika czyli siebie bo tylko jedno hasło otrzymałam i mobawiam się ze zablokopwałam sobie konto przez przypadek bo jak się wylogowałam to niemogę się już zalogować ani ze starym ani nowym hasłem...czy miał ktoś taki przypadek bardzo proszę o pomoc a i nie mogę się w ogóle dodzwonić na ten numer podany w razie problemów
Re: problem
Ja też coś namieszałam i mam tak samo. Udało mi się po trudach do nich dodzwonić. Opisałam im co i jak i stwierdzili że zablokowałam sobie konto. Oni sami nie moga tego odblokować. trzeba napisać do MPiPS do Departamentu Informatyki wniosek o dblokowanie. Oni potem prześlą to do tej firmy i odblokują
Re: problem
Dziękuje za pomoc i tak właśnie zrobiłam tylko jeszcze jedna rzecz czy oni dają w jakiś sposób znać ze to konto zostało odblokowane?
Re: problem
Ponawiam pytanie. Czy ktoś ma adres mailowy do departamentu informatyki? nie mogę się ponownie zalogować i nie wiem co robić. pod nr 42... nie mogę się dodzwonić, tak samo pod nr departamentu informatyki. boję się, że przepadnie mi szkolenie które zakończyłam wczoraj. ten system to jakaś porażka a Centrum Obsługi Użytkowników chyba poszło spać albo jeszcze nie wstało 

Re: problem
Gość pisze:Ponawiam pytanie. Czy ktoś ma adres mailowy do departamentu informatyki? nie mogę się ponownie zalogować i nie wiem co robić. pod nr 42... nie mogę się dodzwonić, tak samo pod nr departamentu informatyki. boję się, że przepadnie mi szkolenie które zakończyłam wczoraj. ten system to jakaś porażka a Centrum Obsługi Użytkowników chyba poszło spać albo jeszcze nie wstało
a ja się dodzwoniłam pod nr 42... tylko troszkę musiałam czekać i słuchać muzyki w tle, w końcu odebrał jakiś pan, proponuję uzbroić się w cierpliwość i czekać aż ktoś odbierze
Re: problem
Czy ktoś komu konto się zablokowało do tego systemu otrzymał jakąś wiadomość o odblokowaniu czy trzeba tam dzwonic??
-
- Praktykant
- Posty: 33
- Rejestracja: 01 gru 2014, 15:52
- Zajmuję się:
- Lokalizacja: Podlaskie
- Kontakt:
Re: problem
dzwoniłam pod podany nr 42... i powiedzieli mi, że w celu odblokowania konta użytkownika trzeba napisać pismo do ministerstwa z prośbą o odblokowanie, co nie koliduje z wysłaniem maila o nadanie uprawnień do modułu MOK. Bo ministerstwo i tak przekaże im sprawę. Więc zrobiłam tak jak powiedzieli dzisiaj poszło pismo do ministerstwa oraz oddzielnie mail o nadanie uprawnień z mojego maila służbowego.
Re: problem
ja też wysłałam to pismo tylko myślałam ze musze czekać do odblokowania konta żeby wysłać e-maila....czyli mogę spokojnie go teraz wysłać z tym loginem i hasłem który otrzymałam mimo tego ze konto jest zablokowane???? bardzo proszę o odpowiedz
Re: problem
Błagam pomóżcie, gdzie pisać do tego ministerstwa (na jaki adres do kogo pismo kierować)
O jakim mailu piszecie??
O jakim mailu piszecie??
Oprócz problem - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
upowaznienie
Nowy program a podpis elektroniczny
Jak zmieniliście dane? Proszę o pomoc
ponowny wniosek o KDR
Administrator na urlopie.
o co chodzi z tym kuresm??
szkolenie
Do OPS I GOPSów
sprawdźcie ikonki "role" w zarządzaniu użytkownikami
nowy wniosek???
Raporty
user_2, user_3
Upoważnienie dla kierownika czy pracownika
Pilne! Prosze o szybką odpowiedź:)
podanie maila w ADM
śmierć posiadacza karty