Świadectwo Akceptacji dla Oprogramowania do Obsługi Funduszu Alimentacyjnego - Oprogramowanie

Strona 3 z 27    [ Posty: 265 ]

Napisano: 07 cze 2008, 0:49

@Yurek: No ja na przyklad nie wiem \"kim jest Bogucki\". Moze nas tu oswiecisz. Tylko sorry, jako pranik sugeruje Ci daruj sobie podawanie nr akt w IPN
~Tomasz R

Napisano: 07 cze 2008, 12:48

Sorry, ale jak zobaczyłem ten raport to mi oczy wyszły- ile tam jest błędów w tym programie! nie patrzcie na pkt typu: kolor czy brak legendy tylko na to, że np dane zniknęły! to jest problem. nie chciałbym wprowadzać np 300 wniosków jeszcze raz...nasz ośrodek na pewno tego programu nie kupi....
~Zdziwiony

Napisano: 08 cze 2008, 12:10

Zdziwniony proszę Cię nie prezentuj poziomu informatycznego poniżej szkoły podstawowej. Poczytaj dokładnie odpowiedz producenta. Jestem prawnikiem i wiem po pierwsze jeżeli producent chce oddać sprawę na drogę postępowania sądowego to znaczy, że ma niepodważalne dowody na to, że oskarżenie jest bzdurne, po drugie nieco dziwny wydaje się fakt \"zniknięcia\" danych tylko jednego testującego (mało tego ze zrzutu okna wynika, że dane były usuwane przez osobę pracującą na programie - tak to zrozumiałem) a pozostali testujący w tym czasie normalnie pracowali i widzieli swoje dane. Niech wypowie się jakiś informatyk, ale ja nawet aktualizując Lex\'a muszę pozamykać wszystkie stanowiska i dopiero na zamkniętym programie mogę przeprowadzić aktualizację programu, to nie mieści mi się w mojej prawniczej głowie, że można podmienić bazę danych w trakcie pracy innych użytkowników zalogowanych do programu i wprowadzających dane i to jeszcze tak podmienić, żeby jedne dane znikły a inne zostały - no sam David Coperfield chyba nie potrafiłby wykonać lepszego triku. Mam wrażenie, że była to bardzo kiepska próba zdyskredytowania producenta przeprowadzona bardzo niefachowo, ale może się mylę w końcu jestem tylko prawnikiem. Nie mniej jednak sprawa wygląda komincznie i dlatego zapraszam firmę INFO-R do kontaktu