Dla mnie najgorszą sprawą na grupach roboczych jest zbyt mała wiedza na temat zjawiska przemocy przez członków grupy roboczej Zamiast wspólnie ustalic jakiś plan działania aby pomóc ofierze przemocy...członkowie zajmują sie ocenianiem jej:(
Padają stwierdzenia: \" ona tez nie jest taka święta\" , \" mogłaby sie zabrac za sprzątanie mieszkania \", \" nie dziwie sie, że chłop takiej przyłoży\"..itd...
Poprostu ręcę opadają!!!
Dzień dobry,
Jestem studentką pracy socjalnej i piszę pracę na temat Interwencji Kryzysowej. Chciałabym prosić państwa o wypełnienie ankiety, która znajduje się w linku poniżej:
Pan Bóg jest w trzech osobach a pracownicy socjalni w dziesięciu, biedni przeciażeni pracą, dostający baty od szefów, środowiska to oni sa
osobami co do których istnieje podejrznie, ze sa dotknieci przemoca..........
do Joli - Prokuratorzy mogą być powołani do prac w Zespole Interdyscyplinarnym, ale pod żadnym pozorem do pracy w grupie roboczej!
do Marty - w przypadku przemocy nie może być mowy o mediacjach.
do wszystkich:
u nas Zespół zaczął działalność od przeszkolenia wszystkich osób mogących wchodzić w skład grup roboczych (dzielnicowi, kuratorzy, pielęgniarki, pedagodzy, pracownicy socjalni, członkowie GKRPA) - łącznie przeszkoliliśmy ok. 250 osób! Zrobiliśmy to sami, oczywiście w ramach obowiązków służbowych i bez wynagrodzenia. Ale za to teraz grupy robocze działają bardzo prężnie i są efekty. Nie spotykamy się na \"pogaduchy\" i kawę, tylko w celu konkretnych działań. Dużo szybciej załatwia się sprawy - teraz nawet udaje się dużo pchnąć do przodu na przysłowiowy \"telefon\".