NK- refleksje z praktyki - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

Strona 3 z 11    [ Posty: 102 ]

Napisano: 19 sty 2012, 10:55

Dla mnie najgorszą sprawą na grupach roboczych jest zbyt mała wiedza na temat zjawiska przemocy przez członków grupy roboczej :( Zamiast wspólnie ustalic jakiś plan działania aby pomóc ofierze przemocy...członkowie zajmują sie ocenianiem jej:(
Padają stwierdzenia: \" ona tez nie jest taka święta\" , \" mogłaby sie zabrac za sprzątanie mieszkania \", \" nie dziwie sie, że chłop takiej przyłoży\"..itd...
Poprostu ręcę opadają!!!
~ja

Napisano: 26 sty 2012, 10:31

a jak Wam sie układa współpraca z członkami z innych instytucji??
~K

Napisano: 31 sty 2012, 18:52

Dzień dobry,
Jestem studentką pracy socjalnej i piszę pracę na temat Interwencji Kryzysowej. Chciałabym prosić państwa o wypełnienie ankiety, która znajduje się w linku poniżej:

https://www.ankietydlaciebie.pl/ankiety/ ... 26eb703bf4

Dziękuję bardzo za poświęcony czas i wypełnienie ankiety
~Marta

Napisano: 11 lut 2012, 22:59

Pan Bóg jest w trzech osobach a pracownicy socjalni w dziesięciu, biedni przeciażeni pracą, dostający baty od szefów, środowiska to oni sa
osobami co do których istnieje podejrznie, ze sa dotknieci przemoca..........
~Tomek

Napisano: 15 lut 2012, 10:52

do Joli - Prokuratorzy mogą być powołani do prac w Zespole Interdyscyplinarnym, ale pod żadnym pozorem do pracy w grupie roboczej!
do Marty - w przypadku przemocy nie może być mowy o mediacjach.
do wszystkich: