Rozporzadzenie. - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 5 z 9    [ Posty: 83 ]

Napisano: 10 sty 2012, 13:26

Znowu się obraziłeś? Pisze co myślę, ale jestem w stanie przyłączyć się do każdego protestu.Nie każda forma tego protestu wydaje mi się skuteczne ale nie znam się na tym więc zaufam innym co jeszcze można zrobić.
~S

Napisano: 10 sty 2012, 14:07

A jakie mamy argumenty? Płace? W ohp czy dps zarabia się przecież porównywalnie. Ilość wychowanków w grupie? W mowach i mosach jest do 16 wychowanków w grupie. Przeciwko czemu i komu i jak chcecie protestować? Ma to być skuteczne, czy po raz kolejny zamierzacie zostać wykorzystani przez władzę?
~etatysta

Napisano: 10 sty 2012, 14:16

Wszyscy jesteśmy wykorzystywani przez władzę i jeszcze nieraz będziemy. Weź ten wiek emerytalny. Jedynym uzasadnieniem jest kryzys (ciekawe czy jak ogłoszą koniec kryzysu to przywrócą poprzedni wiek emerytalny) albo to ,ze np. w Niemczech też trzeba robić do 67rż. Tylko,że tam pracownik ma inny dostęp do opieki zdrowotnej, inną odnowę biologiczną i inne warunki samej pracy. U nas jak pracownik ma urlop nie jedzie na Hawaje tylko własnym sumptem robi remont w domu bo go nie stać na fachowca. I tak k.....a do zaj......ania. Normalnie jak o tym myślę to mnie krew zalewa i mam ochotę palić gumę.Pod kancelarią premiera oczywiście.
~S

Napisano: 10 sty 2012, 15:05

Tylko, że jeśli nie będzie nas to ich też nie będzie, bo będą niepotrzebni. Problemy nie znikną, a ktoś to musi robić. Nie tu, to gdzie indziej.
~etatysta

Napisano: 10 sty 2012, 17:09

tak czy siak, mamy czas rok na wdrożenie rozporządzenia,:):):):):):):)
~witam

Napisano: 10 sty 2012, 17:39

Tak,bo koniec świata 21.12.2012!!!
~:)

Napisano: 10 sty 2012, 17:52

Powiedzcie to co nas już obowiązuje?
~IRKA

Napisano: 10 sty 2012, 18:25

stare placówki nic, dzwoniłam dzisiaj do UW
~casus

Napisano: 10 sty 2012, 18:37