Ładny kwiatek:) - Uzależnienia, Bezdomność

Strona 1 z 3    [ Posty: 26 ]

Napisano: 16 lip 2008, 21:51

Dostałam zaproszenie na szkolenie z byłym narkomanem. Wójt każe mi jechać aż do Zakopanego, a ja nie wiem, czy mam mu powiedzieć, że jedne z wykładowców to narkoman? Kwiatek to to, że razem z nim szkoli dyrektor państwowej instytucji, która w sumie jest przeciwna niewykształconym ozdrowieńcom w roli specjalistów... Jechać? Poradźcie coś proszę, bo jestem nowa w tej pracy...
~Lucy

Napisano: 16 lip 2008, 21:57

Jeśli był narkomanem to jego doświadczenie jest kopalnią wiedzy. Nie widzę żadnego problemu w tym, że osoba niegdyś uzależniona opowiada o zjawisku uzależnienia od narkotyków.
~pracownik socjalny

Napisano: 16 lip 2008, 22:08

Dzięki. Przemyślę to. Nie wiem tylko, czy to wójtowi powiedzieć, czy nie?
~Lucy

Napisano: 16 lip 2008, 22:12

a ilu dniowe to szkolenie? jak kilku to nawet sie nie zastanawiaj, piekne widoki sobie pooglądasz. Z drugiej strony zgdadzam sie z pracownikiem socjalnym, osoby które kiedys były uzaleznione sa najlepszymi terapeutami bo wiedzą wszystko od innej strony i odpowiedzą Ci na wszystkie pytania
~Olla

Napisano: 16 lip 2008, 22:15

Uważam, że nie ma w tym nic złego żeby jechać. Każdy z nas może zbłądzić, ale nie należy takiego kogoś izolować. Dziwne, że pisze to pracownik ops-u- chyba(?), bo nawet jeżeli jest nowy w tej pracy to nie trafił tam chyba przez przypadek czy po znajomości, tylko liczył się z kim ma pracowć. Mamy XXI wiek a ciągle jesteśmy tacy zamknięci i niedotykalni... Dziwne, bo wydaje mi się, że narkoman czy alkoholik to przede wszystkim człowiek. To chyba jakieś nieporozumienie, że ten temat został poruszony na tym forum...
~gośka

Napisano: 16 lip 2008, 22:20