ponowne powołanie Zespołu - Przemoc w rodzinie, Asystent Rodziny

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 29 lip 2015, 14:52

serdecznie dziękuję za tak szybką i pomocną odpowiedź.
Właśnie sobie uświadomiłam, że to nie wszystko co jest w obszarze mojej niewiedzy dlatego proszę o dalsze wsparcie.
Uchwała jest ogólnikowo o kadencji na 4 lata, ale zmienił się adres siedziby Zespołu ( wyodrębniono siedzibę OPS w innym miejscu) pomimo, że siedziba OPS jest nadal pod adresem wskazanym w Uchwale.
Jest zapis w Uchwale, że do Zespołu powoływani są przedstawiciele innych podmiotów działających na rzecz przeciwdziałania przemocy ( inne w odniesieniu do wcześniej wymienionych niż określeni w pozostałych p-ktach,) czy można z tego punktu skorzystać ( bez wywoływania nowej Uchwały) jeżeli chcemy rozszerzyć skład Zespołu?
Jeszcze jedno mi się nasuwa - czy jest mus, żeby powoływać organizacje pozarządowe ( nie ma u nas takich co szczególnie zajmują się p. przemocy).
Wypłynął jeszcze regulamin Zespołu, otóż proszę o radę, a widzę , że jesteście dobrzy w temacie, czy regulamin Zespołu musi być przyjęty Uchwałą Rady Miejskiej bądź Zarządzeniem Burmistrza?
Poprzedni regulamin i wzory pism jakie będą w obiegu oraz treści pieczątek były przyjęte na pierwszym posiedzeniu Zespołu, podpisany regulamin przez członków Zespołu i tyle. Jak to się ma do przepisów? czy było prawidłowe?
Serdecznie Wam dziękuję za wsparcie i mam nadzieję, że nie zostawicie tej długiej listy bez odpowiedzi.
Dziękuję- Seniorka
tako


Napisano: 29 lip 2015, 15:22

,,zmienił się adres siedziby Zespołu ( wyodrębniono siedzibę OPS w innym miejscu) pomimo, że siedziba OPS jest nadal pod adresem wskazanym w Uchwale." nie bardzo rozumiem... to zmieniono tą siedzibe czy tez nie... a może Ops jest podzielony czyli część pracy odbywa sie w jednym budynku a cześć w innym.. w każdym bądz razie powinno być jasno określone gdzie jest siedziba Zespołu. Jesli macie w uchwale zapis że w sklład zespołu wchodza przedstawiciele innych podmiotów ... ble ble ble.. to niech bedzie bo tak jest ustawowo i nie ma to znaczenia czy macie takich w zespole czy też nie.. a może teraz nie macie a potem bedziecie mieli... Wiąże się to z tym że jak nie macie na terenie gminy takich podmiotów to przeciez ich nie stworzycie a jak bedą to wtedy bedzie można ich włączyć do Zespołu. Wiec musu nie macie:)
Co do regulaminu to sprawa wygląda tak że w uchwale powinniście mieć zapis o tym że szczegółowa organizacja Zespołu bedzie okreslona w regulaminie organizacyjnym opracowanym przez Zespół i zatwierdzony przez wójta, burmistrza itd. i wtedy zarządzeniem powinien być przyjety Regulamin. Tak jest dobrze:)
junior

Napisano: 29 lip 2015, 18:11

Jest jeszcze jeden sposób na przyjecie regulaminu.. może on np stanowić załacznik do uchwały i wtedy w uchwale wystarczy zapis że szczególowy zakres organizacji pracy zespołu zawarty jest w regulaminie który stanowi załącznik do uchwały i tyle:) a to że członkowie zapoznają się z nim i go akceptuja to tylko element pierwszego spotkania:)
junior

Napisano: 29 lip 2015, 18:13

Ale tez skoro macie jak mówisz jakieś znaczące zmiany w stanie faktycznym dot. siedziby zespołu i macie nieuregulowaną sprawę z tym regulaminem to bezpieczniej bedzie Uchwalić nową i zawrzeć w niej wszystko co nowe pod kątem takim żeby za 4 lata w waszym przypadku nie zmieniać jej.
junior

Napisano: 30 lip 2015, 10:39

Serdecznie dziękuję za pomoc, mam nadzieję , że uda mi się ogarnąć temat.
Gość

Napisano: 30 lip 2015, 10:43

Powodzenia:) to tylko strasznie wygląda...
junior



  
Strona 2 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x