PROTEST przeciwko ustwie o wspieraniu rodzin i pieczy zastępczej - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 117 z 121    [ Posty: 1202 ]

Napisano: 09 gru 2011, 1:03

Zosia

~SSSSS ciągnie wilka do lasu: ze szkoły przyszedłeś to do szkoły wrócisz!!
Nie zagaduj Kaji masz opony to pal gumę i protestuj, teraz ten temat na Forum zaczniesz zasmiecać swoimi wywodami montora?
~S

Napisano: 09 gru 2011, 2:29

Zosiu ty na pewno do szkoły miałaś pod górkę. Mówisz z taką miłością o innych jakby cię jakiś karciany w kantorku przeleciał...
~mops klops

Napisano: 09 gru 2011, 2:32

... a potem porzucił.
~mops klops

Napisano: 09 gru 2011, 12:36

S uważaj! to może być prowokacja! Ale jeśli nie jest to wszyscy trzymamy kciuki za stan zdrowia Zosi.
~Leon

Napisano: 17 gru 2011, 13:38

Zosia napisała \"Studiuję na kolejnej podyplomówce i szkag mnie trafia jak z KN wychowawcy za tę samą pracę dostają 4370 brutto!!! Zostają na tych swoich socjalistycznych osiągnieciach zawodowych i brylują jakby byli wszechwiedzącymi. \"

Droga Zosiu, śpieszę Ci donieść że u nas na 10 wychowawców tylko 2 ma podyplomówki (notabene po dwie: organizacja pomocy społecznej i specjalistyczne dot. bezpośredniej pracy z dziećmi) i maja te dyplomówki pokończone wychowawcy z KN ... reszta ma głęboko w d... dokształcanie.
~Marianna

Napisano: 17 gru 2011, 20:10

podyplomówka-organizacja pomocy społecznej do niczego juz sie nie przyda od 1.01.2012 r.
~:)

Napisano: 17 gru 2011, 20:55

To zależy: czy ktoś robi podyplomówkę dla papierka czy dla wiedzy i poszerzenia horyzontów myślowych ;)
~Marianna

Napisano: 18 gru 2011, 4:00

Marianno, czy u Was jest taki sam fundusz na dokształcanie dla wychowawcy z KN i KP??? bo to może podstawowa przyczyna takiego stanu rzeczy - jeśli tyle samo to przepraszam i uważam, że u Was ludzie z KP to lenie (sorki, że uogólniam).
~Zibi

Napisano: 18 gru 2011, 4:02