Rozbieżność zatrudnienia z perspektywy KN - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 11 z 13    [ Posty: 125 ]

Napisano: 21 paź 2011, 1:45

Wiecie co? Już mi się nie chce przerzucać argumentami ciągle z tymi samymi paroma osobami na forum. Każdy stoi na straży swoich poglądów i nikt tu nikogo nie przekona, \"że białe jest czarne i na odwrót\" ;) . Ale doceniam, że są to osoby zaangażowane, którym leży na sercu los dzieciaków, placówek i pracowników. Może rzeczywiście lepiej byłoby pomyśleć o jakimś spotkaniu \"na żywo\" i gadać choćby do świtu... może tak byśmy coś wspólnie wymyślili i zawalczyli o DD?
~pele

Napisano: 21 paź 2011, 10:39

Marcin wytłumacz mi bo zupełnie nie mam wiedzy prawniczej,jestem laikiem w tych sprawach,jak można jakąś ustawą spowodować ,że człowiek przestaje być nauczycielem. Czy jeżeli sąd pracy uzna ,że jest to zgodne z prawem ustawą zasadniczą czyli jak mniemam konstytucją, to bedzie można zrobić to samo z przedszkolankami, ale również z lekarzami kuratorami. Idźmy dalej tym tropem przecież można to zrobić z policjantami i wieloma innymi zawodami, których pracownicy są ogromnym obciążeniem finansowym dla gmin. Będzie dużo taniej niż utrzymać budżet gdy oni wszyscy będą pracownikami samorządowymi za 1300-1500zł. Czy takie działania są zgodne z konstytucją? Ja na razie nie mam pomysłu, liczyłem ,że tu coś znajdę.Jedynym moim pomysłem jest to że w 2006 roku wziąlem kredyt mieszkaniowy będąc przekonany,że moja wypłata się nie zmniejszy. Nie boję się pracować 40 godzin,chodzi mi tylko o warunki finansowe.
~S

Napisano: 21 paź 2011, 21:05

S to ile godzin teraz pracujesz ? Niestety politycy powoli zabiorą się za nauczycieli również w szkole i pewnie oddanie bez walki waszych praw nabytych było kartą przetargową odkładającą tylko dalsze zmiany na jakiś czas
~Spartan

Napisano: 21 paź 2011, 21:06

oddanie przez związki oczywiście
~Spartan

Napisano: 21 paź 2011, 21:16