Wiecie co? Już mi się nie chce przerzucać argumentami ciągle z tymi samymi paroma osobami na forum. Każdy stoi na straży swoich poglądów i nikt tu nikogo nie przekona, \"że białe jest czarne i na odwrót\" . Ale doceniam, że są to osoby zaangażowane, którym leży na sercu los dzieciaków, placówek i pracowników. Może rzeczywiście lepiej byłoby pomyśleć o jakimś spotkaniu \"na żywo\" i gadać choćby do świtu... może tak byśmy coś wspólnie wymyślili i zawalczyli o DD?
Marcin wytłumacz mi bo zupełnie nie mam wiedzy prawniczej,jestem laikiem w tych sprawach,jak można jakąś ustawą spowodować ,że człowiek przestaje być nauczycielem. Czy jeżeli sąd pracy uzna ,że jest to zgodne z prawem ustawą zasadniczą czyli jak mniemam konstytucją, to bedzie można zrobić to samo z przedszkolankami, ale również z lekarzami kuratorami. Idźmy dalej tym tropem przecież można to zrobić z policjantami i wieloma innymi zawodami, których pracownicy są ogromnym obciążeniem finansowym dla gmin. Będzie dużo taniej niż utrzymać budżet gdy oni wszyscy będą pracownikami samorządowymi za 1300-1500zł. Czy takie działania są zgodne z konstytucją? Ja na razie nie mam pomysłu, liczyłem ,że tu coś znajdę.Jedynym moim pomysłem jest to że w 2006 roku wziąlem kredyt mieszkaniowy będąc przekonany,że moja wypłata się nie zmniejszy. Nie boję się pracować 40 godzin,chodzi mi tylko o warunki finansowe.
S to ile godzin teraz pracujesz ? Niestety politycy powoli zabiorą się za nauczycieli również w szkole i pewnie oddanie bez walki waszych praw nabytych było kartą przetargową odkładającą tylko dalsze zmiany na jakiś czas
Nie masz racji Spartan, przeceniasz rolę związków. Byłem przy tym to wiem, nikt nie grał jakąś kartą przetargową (wychowawcami z KN). Kluzik, Fedak, posłowie komisji z po i psl zrobili to wbrew wszystkim pozostałym. Kto był na wysłuchaniu publicznym ten widział.