no i jesteśmy po urlopie [koszmar] przeżyliśmy go na trzeżwo,ale nie było dnia żeby nie wybuchła awantura wogóle szkoda gadać .dam wam kobietom radę ,nie wiążcie się z trzeżwymi alko jeśli nie chcecie sobie spieprzyc życia ,a jeśli juz z nim jesteście to w niedługim czasie czeka was terapia i wizyty u psychologów .trudno życ w takim związku ,trudno podjąć decyzję o rozstaniu zwłaszcza jeśli są dzieci .zastanówcie się sto razy zanim podejmiecie jedną decyzję .Życzę tylko właściwych wyborów i decyzji .
Jestem z trzeżwym mężem od 9 lat. Wiele razy chciałam odejśc. Pojawiło się dziecko, byliśmy szczęśliwi.
Ale w ciągu tego całego okresu nie było dnia żebym nie obawiała się że mnie oszukuje, coś ukrywa. To ja w domu trzymam teraz kasę i to go denerwuje. Często coś wspólnie ustalamy a póżniej okazuje się że on robi i tak, co chce. Jestem zła, bezradna. Żeby było śmiesznie jestem nauczycielką- ma argument żeby powiedzieć- to nie szkoła, nie pouczaj mnie! Kocham go.Inaczej bym się z nim nie związała, ale dłużej już nie mogę. Nie mam poczucia winy, wiem ile jestem warta, pracuję zawodowo, spotykam się z ludżmi a mimo to nie mam już na to siły. chciałabym żeby to się skończyło najlepiej bez mojego udziału. Ktos kiedyś powiedział, że trzeżwy jest gorszy od pijanego. Ten drugi często nie bywa świadomy, ten pierwszy z premedytacja niszczy wszystko na swojej drodze. Nie proszę o radę, sama ją mogę sobie dac. Właściwie nie wiem, po co to robię...Może ktoś mnie przeczyta i zrezygnuje.Może chociaż się zastanowi...Jest we mnie coraz więcej smutku, ale gorsza jest bezsilność, poczucie że nic nie zależy już od ciebie, nie kontrolujesz tego co się wokół ciebie dzieje.
Kobiety! czy to jest naprawdę aż tak źle ? gdzie i dokąd oni uciekają no i przed czym ? najpierw się dąży by nie pił a jak nie pije to też jest nie tak . wciąż to pole bitwy, o przetrwanie i walka o każdy dzień , o swoje \"JA\".Dlaczego tak się dzieje?