młodszy wychowawca a wychowawca - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 9 z 10    [ Posty: 94 ]

Napisano: 29 maja 2010, 10:29

proszę o pomoc! Pracuję w swietlicy srodowiskowej przy MOPS.P.dyrektor zatrudniła mnie jako opiekunka a nie jako wychowawca-z zawodu jestem nauczycielem.Rozmawiałam z nią wiele razy odpowiadała mi że nie potrzebuje wychowawcy.Pracuę z dziecmi z rodzin alkocholowych i z innych grup ryzyka.Gdzie mogę znalezc przepis ze w swietli cach zatrudnia się wychowawcow?Posiadam wiele szkolen związanych z pracą z dziecmi z rodzin alkocholowych mi.in.świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego-Socjoterapia i Pomoc Psychopedagogiczna Dzieciom z rodzin Alkoholowych i innych Grup Ryzyka oraz posiadam wyższe wykształcenie pedagogiczne.Proszę o odpowiedz.
~maria

Napisano: 03 cze 2010, 15:29

Witam. Mam pytanie. Czy do stażu pracy przy zmianie z młodszego wychowawcy na wychowawce wlicza sie okres pracy na czas określony czy tylko na czas nieokreślony. I czy od tego czasu odejmuje się dni kiedy pracownik przebywal na l4????
~ela

Napisano: 03 cze 2010, 23:06

Jeśli jest ciągłość zatrudnienia to czy umowa jest na czas okreslony czy określony nie ma znaczenia, zwolnienia lekarskie nie zmniejszają stażu pracy. Niestety awans to fikcja. Wg nowej ustawy młodszy wych może zarobić nie mniej niż 1400 zł brutto, natomiast wychowawca nie mniej niż 1450 zł brutto, te zmiany obowiązują od kwietnia 2009.
~lc76

Napisano: 03 cze 2010, 23:07

Jeśli jest ciągłość zatrudnienia to czy umowa jest na czas okreslony czy nieokreślony nie ma znaczenia, zwolnienia lekarskie nie zmniejszają stażu pracy. Niestety awans to fikcja. Wg nowej ustawy młodszy wych może zarobić nie mniej niż 1400 zł brutto, natomiast wychowawca nie mniej niż 1450 zł brutto, te zmiany obowiązują od kwietnia 2009.
~lc76

Napisano: 04 cze 2010, 0:34

Od 1 stycznia 2010 r. płaca minimalna wynosi 1317 zł brutto, czyli 42 proc. przeciętnego wynagrodzenia.