dodatek dla pracowników socjalnych - Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze, Ośrodki Adopcyjno-Opiekuńcze

Strona 6 z 6    [ Posty: 57 ]

Napisano: 11 paź 2012, 15:08

po przeanalizowaniu ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, odpowiedzi mpips jakoby pow nie były samorzadowymi jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej stwierdzam, że jest to zwykła ściema! ministerstwo w odpowiedzi zamieszczonej przez marte nie powołuje się na żaden konkretny art. ustawy, wyjaśnienia są zdawkowe i przeczące aktualnym informacjom zamieszczanym na stronie ministerstwa, ja jestem umówiona z prawnikiem pracującym w naszym starostwie- mam nadzieje, że spojrzy na tę sprawę obiektywnie i naprowadzi na konkretne działania.
ludzie walczcie o swoje, powiedzieli wam, że się nie należy więc odpuszczacie?
~ewa100

Napisano: 11 paź 2012, 22:20

ewa 100 brawo. U nas w związku z tym, że ps nie pracował ponad powłowę czasu pracy w terenie nie otrzymywał dodatku. Placówka w małym misteczku, dzieciaki z róznych miejsc. Fizycznie nie do wykonania 1/2 czasu w terenie.
~Marcin

Napisano: 15 paź 2012, 12:37

50% czasu w terenie to też zapis różnie interpretowany przez dyrektorów, dlaczego ciągle wielkość wypłat w budżetówce regulowana jest sympatią i antypatią przełożonych albo \"szerokimi plecami\" niektórych pracowników:(
~ewa 100

Napisano: 19 gru 2012, 19:59

Mam pytanie. W którym akcie prawnym widniej zapis, że dodatek w kwocie 250,00 zł dla pracowników socjalnych przysługuje tylko i wyłącznie, gdy praca w terenie wykonywana jest codziennie przynajmniej przez 50% czasu pracy.
Przeszukałam wiele interpretacji prawnych, ustawę, zarządzenia i nie znalazłam nic na ten temat. Być może nie dokładnie analizowałam dokumenty prawne.
Pomóżcie proszę.

Elżbieta
~Elżbieta

Napisano: 20 gru 2012, 13:36